ПриватБанк просить волонтерів не розміщувати особисті відомості у соцмережах

16.01.15 12:19 Р Новини компаній 5805

ПриватБанк просить волонтерів не розміщувати особисті відомості у соцмережах

Повідомленнями про шахраїв, які намагаються привласнити гроші, представляючись відділом моніторингу або службою безпеки ПриватБанку рясніють соціальні мережі. Одні шахраї “працюють” на сайтах інтернет-продажів виключно з продавцями дороговартісних товарів (меблі, шуби, техніка). Інші нечисті на руку “ділки” і знімають гроші з рахунків волонтерів. Це ті самі гроші, які звичайні українці перераховують для допомоги бійцям АТО. Це стає можиливим, коли волонтери самостійно повідомляють шахраям особисту інформацію.

У зв'язку з цим, ПриватБанк просить волонтерів не втрачати пильності, не розміщувати на інтернет-ресурсах фото своїх карт для збору коштів, не повідомляти незнайомим особам особисту інформацію - а особливо пін-коди, строк дії картки, секретний CW-код (три чорні цифри на звороті карти) та цифрові паролі, що приходять в СМС на телефони.

ПриватБанк просить волонтерів не розміщувати особисті відомості у соцмережах

Прес-офіс Вінницької філії ПриватБанку нагадує, що співробітники ПриватБанку НЕ МАЮТЬ ПРАВА дзвонити і уточнювати особисту інформацію. Тобто, якщо Вам телефонують з невідомого телефону (навіть якщо він починаєтсья з цифр 056 - код Дніпропетровська) і просять назвати особисті дані, представляючись співробітниками банку, то це шахраї.

Крім того, прес-офіс звертає увагу, що в соцмережах почастішали випадки, коли шахраї розміщують фотографії поранених із зворушливими історіями. Один з найпоширеніших варіантів, коли фотографії пораненого бійця, знайдені в інтернеті, подаються шахраями, як фото постраждалого родича - чоловіка, брата, батька. Найчастіше, просять перерахувати на пластикову карту гроші на дороге лікування, операцію або ліки.

ПриватБанк закликає уважно перевіряти дані "прохачів" і не робити репост сумнівних оголошень у соцмережах.

Також, щоб припинити спроби шахрайства, банк просить повідомляти про всіх підозрілих випадках будь-яким зручним способом:

  • за каналом «Гарячої лінії по боротьбі з шахрайством» - http://privatbank.ua/safeness/,
  • електронним листом на адресу antifraud@pbank.com.ua,
  • за телефоном +38 (056) 716 52 52 (цілодобовий автовідповідач), або на номер клієнтської підтримки 3700,
  • звернутися із заявою  до найближчого відділення ПриватБанку.

Якщо ви все-таки стали жертвою шахрайства, для того, щоб можна було здійснити повернення коштів, обов'язково зверніться до міліції та напишіть заяву в службу безпеки ПриватБанку.

Дотримуючись простих правил безпеки і вчасно повідомляючи про підозрілі випадки, можна зупинити шахраїв, які наживаються на нашій спільній біді і людському горі.

Не дайте вкрасти кошти, які ви з таким трудом збираєте для нашої армії!

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:ПриватБанк
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)