Нещодавно компанія "Київстар" успішно запустила послугу 3G. Покриттям вже охоплено понад 200 міст у 10 областях України. 3G-послугами мережі скористалось вже понад 1 млн клієнтів.

Незважаючи на складні і нестабільні ринкові умови "Київстар" і надалі зберігає лідируючі позиції. Незважаючи на усі труднощі, в тому числі і припинення роботи мережі в Криму, дохід від послуг мобільного зв’язку у другому кварталі цього року збільшився на 12%. В компанії кажуть, що в першу чергу це пов’язано зі зростанням доходів від міжнародного інтерконекту, обумовленого FOREX-ефектом, а також зростанням доходів від мобільного інтернету в результаті запуску послуги 3G.

- Кількість клієнтів мобільного зв'язку збільшилася на 3% до 26,1 млн. осіб. Середнє щомісячне використання послуг зросло на 5 %. Загалом у голосовому зв'язку абонент споживає понад 550 хвилин, що перевищує показники західних країн, - ділиться результатами директор з корпоративної стратегії «Київстар» Тетяна Суміна. - Стабільні залучення клієнтів пов'язані як із високою якістю і стабільністю надсу-часної мобільної мережі, так і з масштабним запуском 3G послуги у другому кварталі 2015 року.

Зокрема капітальні витрати "Київстар" теж досягли рекордного рівня -178 млн. доларів. Це й недивно: адже для високо-технологічного будівництва 3G мережі задіяне сучасне обладнання й велика кількість персоналу. На досягнутому компанія зупинятися не збирається. У 2015 році продовжить розгортати 3G-мережу, і очікує подальшого зростання споживання послуг мобільного інтернету.



Переглядів: 4720
Поширень: 0