УВАГА! Відкрито набір в ЧЕТВЕРТУ групу професійного Курсу "ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ МАЛОГО БІЗНЕСУ".

✔ 2 МІСЯЦІ цілеспрямованої роботи. Перше заняття заплановано на 16 вересня (середа);

✔ 6 вечорів, проведених в колі сильних і професійних колег-управлінців;

✔ 18 аудиторних годин інтенсивної роботи з досвідченим тренером;

✔ повний комплект необхідних і апробованих схем, які можна використовувати в своїй роботі одразу ж.

✔ підтримка тренера протягом перших трьох місяців самостійної роботи з підбором персоналу

✔ безцінне вміння і відтреновані навички підбору персоналу, які допоможуть не лише вистояти в кризу, але й в рази зміцнити свою команду для довгострокового успіху Вашої компанії.

Раді ознайомити Вас з програмою курсу:

Модуль 1. Підбір персоналу, як система. Як має бути вибудувана система підбору персоналу, щоб всі процеси в ній були ефективними. З чого починати вибудовування процесів (їх реорганізацію). Про що обов’язково має знати, і що має враховувати керівник бізнесу, щоб зібрати, насправді, високоефективну команду.

Модуль 2. Підбір персоналу – «за кадром». Як все працює, насправді. Яка логіка вибудовування етапів підбору є найбільш ефективною і що стоїть за успішністю кожного з її етапів. Про що має обов’язково подбати керівник і де йому варто перестрахуватися.

Модуль 3. Канали і методи пошуку персоналу. Де брати толкових фахівців. Як зробити так, щоб, дійсно, було з кого вибирати. Як швидко знайти потрібного професіонала і не витрати на це ні копійки. Хитрощі для керівників, які здатні забезпечити їм відсутність проблем з пошуком персоналу.

Модуль 4. Проведення співбесіди – абсолютно все, що керівнику варто знати про це. Розберемо «по кісточках» весь процес. Раз і назавжди ви навчитеся проводити співбесіду ефективно, оперативно і в задоволення. Більше того - детальну, покрокову схему роботи і всі інші необхідні зразки і формуляри ми Вам дамо з собою.

Модуль 5. Перевірка рекомендацій. Основні моменти якісної адаптації. Як перестрахуватись, щоб не допустити в свою компанію потенційного афериста, ледаря, чи імітатора. Що конкретно зробити і як. Як, навіть, з найменшими ресурсами організувати новачку ефективну адаптацію так, щоб він почав приносити користь бізнесу якомога швидше.
__________________________________________________

;) Комфортні вінницькі ціни:

3200 грн. ➡ Реєстрація та проплата до 18 вересня 2015 року (включно)
2 800 грн. ➡ Реєстрація та проплата до 08 вересня 2015 року (включно)
2 680 грн. ➡ Реєстрація та проплата до 18 серпня 2015 року (включно)

Включено вже абсолютно все – від канцелярії, кави, печива і роздаткового матеріалу – до ПОСТТРЕНІНГОВОГО СУПРОВОДУ.
-------------------------------------------------------------------------
5 причин, ЧОМУ варто скористатися нагодою і пройти цей бізнес-курс :

1. Ви можете пройти сильний курс для управлінців (з числа тих, які проходять, як правило, лише в Києві) - вдома у Вінниці, за регіональними цінами!

2. Курс адаптований саме під реалії і потреби малого бізнесу в регіонах! Попередні учасники курсу пересвідчились в цьому і готові поділитися з Вами враженнями.

3. Тренінг розрахований, на керівників бізнесу. Ви будете працювати в колі керівників і вникати в суть питання з точки зору власника, або директора компанії, а не його менеджера з персоналу.

4. Ви отримаєте перевірений і, насправді, дієвий інструментарій для подальшої самостійної роботи. Результат Ви відчуєте при роботі з першою ж Вашою вакансією!

5. Завдяки новим навичкам, Ви, однозначно, посилите свою конкурентоспроможність, збільшите ефективність своєї щоденної роботи і розмір прибутку.

-----------------------------------------------------------------

Відкрито відбір в групу професійного курсу "Організація системи підбору персоналу для керівників малого бізнесу"

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ Ви можете одним з найзручніших для Вас способів:

➡ заповнити електронну анкету: http://goo.gl/forms/ZOAHC4sxCz
➡ звернутися до нас через соціальні мережі: https://www.facebook.com/diyaty.com.ua
➡ зателефонувавши за одним з телефонів:
+38 (096) 532 82 32; +38 (093) 884 72 57

В наших групах завжди дуже обмежена кількість місць, через те, що працюємо з максимально індивідуальним підходом для кожного клієнта.

Реєстрація участі в тренінгу є обов’язковою.

При реєстрації та проплаті до 18 серпня та 08 вересня для Вас діють спеціальні ціни ;)

РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ та робіть свій БІЗНЕС СИЛЬНІШИМ!

P.S. ....найбільш вдала інвестиція під час кризи і непевності – інвестиція в себе!

Маєте можливість, насправді, вигідно вкласти кошти! Інвестуєте гроші в себе, в свої вкрай важливі вміння і навички – і вони вже точно залишаться з Вами! Яка б там не була інфляція…


Переглядів: 3914
Поширень: 0