УВАГА! Відкрито набір в ЧЕТВЕРТУ групу професійного Курсу "ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ ДЛЯ КЕРІВНИКІВ МАЛОГО БІЗНЕСУ".
✔ 2 МІСЯЦІ цілеспрямованої роботи. Перше заняття заплановано на 16 вересня (середа);
✔ 6 вечорів, проведених в колі сильних і професійних колег-управлінців;
✔ 18 аудиторних годин інтенсивної роботи з досвідченим тренером;
✔ повний комплект необхідних і апробованих схем, які можна використовувати в своїй роботі одразу ж.
✔ підтримка тренера протягом перших трьох місяців самостійної роботи з підбором персоналу
✔ безцінне вміння і відтреновані навички підбору персоналу, які допоможуть не лише вистояти в кризу, але й в рази зміцнити свою команду для довгострокового успіху Вашої компанії.
Раді ознайомити Вас з програмою курсу:
Модуль 1. Підбір персоналу, як система. Як має бути вибудувана система підбору персоналу, щоб всі процеси в ній були ефективними. З чого починати вибудовування процесів (їх реорганізацію). Про що обов’язково має знати, і що має враховувати керівник бізнесу, щоб зібрати, насправді, високоефективну команду.
Модуль 2. Підбір персоналу – «за кадром». Як все працює, насправді. Яка логіка вибудовування етапів підбору є найбільш ефективною і що стоїть за успішністю кожного з її етапів. Про що має обов’язково подбати керівник і де йому варто перестрахуватися.
Модуль 3. Канали і методи пошуку персоналу. Де брати толкових фахівців. Як зробити так, щоб, дійсно, було з кого вибирати. Як швидко знайти потрібного професіонала і не витрати на це ні копійки. Хитрощі для керівників, які здатні забезпечити їм відсутність проблем з пошуком персоналу.
Модуль 4. Проведення співбесіди – абсолютно все, що керівнику варто знати про це. Розберемо «по кісточках» весь процес. Раз і назавжди ви навчитеся проводити співбесіду ефективно, оперативно і в задоволення. Більше того - детальну, покрокову схему роботи і всі інші необхідні зразки і формуляри ми Вам дамо з собою.
Модуль 5. Перевірка рекомендацій. Основні моменти якісної адаптації. Як перестрахуватись, щоб не допустити в свою компанію потенційного афериста, ледаря, чи імітатора. Що конкретно зробити і як. Як, навіть, з найменшими ресурсами організувати новачку ефективну адаптацію так, щоб він почав приносити користь бізнесу якомога швидше.
__________________________________________________
;) Комфортні вінницькі ціни:
3200 грн. ➡ Реєстрація та проплата до 18 вересня 2015 року (включно)
2 800 грн. ➡ Реєстрація та проплата до 08 вересня 2015 року (включно)
2 680 грн. ➡ Реєстрація та проплата до 18 серпня 2015 року (включно)
Включено вже абсолютно все – від канцелярії, кави, печива і роздаткового матеріалу – до ПОСТТРЕНІНГОВОГО СУПРОВОДУ.
-------------------------------------------------------------------------
5 причин, ЧОМУ варто скористатися нагодою і пройти цей бізнес-курс :
1. Ви можете пройти сильний курс для управлінців (з числа тих, які проходять, як правило, лише в Києві) - вдома у Вінниці, за регіональними цінами!
2. Курс адаптований саме під реалії і потреби малого бізнесу в регіонах! Попередні учасники курсу пересвідчились в цьому і готові поділитися з Вами враженнями.
3. Тренінг розрахований, на керівників бізнесу. Ви будете працювати в колі керівників і вникати в суть питання з точки зору власника, або директора компанії, а не його менеджера з персоналу.
4. Ви отримаєте перевірений і, насправді, дієвий інструментарій для подальшої самостійної роботи. Результат Ви відчуєте при роботі з першою ж Вашою вакансією!
5. Завдяки новим навичкам, Ви, однозначно, посилите свою конкурентоспроможність, збільшите ефективність своєї щоденної роботи і розмір прибутку.
-----------------------------------------------------------------
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ Ви можете одним з найзручніших для Вас способів:
➡ заповнити електронну анкету: http://goo.gl/forms/ZOAHC4sxCz
➡ звернутися до нас через соціальні мережі: https://www.facebook.com/diyaty.com.ua
➡ зателефонувавши за одним з телефонів:
+38 (096) 532 82 32; +38 (093) 884 72 57
В наших групах завжди дуже обмежена кількість місць, через те, що працюємо з максимально індивідуальним підходом для кожного клієнта.
Реєстрація участі в тренінгу є обов’язковою.
При реєстрації та проплаті до 18 серпня та 08 вересня для Вас діють спеціальні ціни ;)
РЕЄСТРУЙТЕСЯ ВЖЕ ЗАРАЗ та робіть свій БІЗНЕС СИЛЬНІШИМ!
P.S. ....найбільш вдала інвестиція під час кризи і непевності – інвестиція в себе!
Маєте можливість, насправді, вигідно вкласти кошти! Інвестуєте гроші в себе, в свої вкрай важливі вміння і навички – і вони вже точно залишаться з Вами! Яка б там не була інфляція…