Презентація дала можливість цінителям виноробного мистецтва в черговий раз переконатися у високій якості продукції торгівельних марок, познайомитися з чудовими традиціями вживання вина і коньяку, безпосередньо поспілкуватися з фахівцями, отримати відповіді на свої питання. Всіх гостей заходу порадував святковий концерт, конкурси з розіграшами призів, а також подарунки від Торгівельних марок «Горілка Українка», «Жан-Жак» і «Золота амфора».

ТМ «Золота Амфора»В Україні небагато підприємств, що працюють за принципом агрофірми, згідно з яким над якістю вина починають працювати ще з винограднику. Такому підприємству властиво одне – прагнення з гідністю пройти дорогу від малого – посадки виноградної лози, до великого – народження вина.

За 80 - 90 роки минулого століття вітчизняному виноробству було завдано серйозної шкоди під час антиалкогольної кампанії, коли знищувалася величезна кількість якісних виноградників. Заповнити ці втрати повністю не вдалося і до цього дня. За офіційними даними, переробкою винограду, випуском вина, шампанських вин і коньяку сьогодні займаються близько 200 підприємств. Серед них чітко виділяються дві великі групи: традиційні підприємства, що мають власні виноградники, і компанії нової хвилі, що займаються виключно розливом вина. Проте, не зважаючи на це, основні продажі доводяться на п\'ять найбільших виробників, які займають 43% ринку в грошовому вимірі.

Одним із найбільших виробників вина в Україні є компанія «Алеф-Віналь», яка виробляє продукцію ТМ «Золота Амфора». Виробнича діяльність цієї компанії базується на основі виноробних підприємств, розташованих в Криму, де на території 3000 га вирощується виноград більш, ніж 20-ти сортів, який використовується для виробництва продукції ТМ «Золота Амфора». Підприємства компанії укомплектовані високотехнологічним болгарським та італійським устаткуванням, виробничими лабораторіями, виносховищами на 2500 тис. декалітрів. А продукція, що випускається заводом, може похвалитися винагородами, отриманими на різних українських і міжнародних конкурсах, – їх 62.

ТМ «Золота Амфора»

ТМ «Золота Амфора» не забуває і про своїх покупців. Компанією щорік організовуються форуми-зустрічі цінителів продукції, які проводяться в 35 містах України.

ТМ «Золота Амфора»

В України є величезний потенціал для виноградарства і виноробства: відповідні рівнинні ґрунти, можливості для хорошого зрошування. Все це дозволяє автоматизувати процес виноградарства, підвищити врожайність, збільшити продуктивність, випускати продукцію гідної якості, бути лідером європейського виноробства!


Переглядів: 4943
Поширень: 0