Для того, щоб дізнатися більше про появу в наших магазинах нових товарів під брендом «Пан Економ», ми звернулись із запитаннями до провідних спеціалістів підприємства «Аргон».

Начальник відділу маркетингу - Поліщук С.А.Начальник відділу маркетингу - Поліщук С.А.

1. Що це за торгова марка і як вона з’явилась у ваших супермаркетах?
- «Пан Економ» є зареєстрованою торговою маркою ТОВ НВП «Аргон», яку було створено для випуску різноманітних продуктів харчування та промислових товарів з подальшою їх реалізацією в магазинах нашої мережі. До речі, це не перша наша власна торгова марка, в серпні 2009 року асортимент магазинів поповнився солодкою продукцією під брендом «Подільський торт», яка вже прийшлась до смаку нашим постійним покупцям.

2. Звідки, взагалі, у вас виникла ідея створити власну торгову марку?
- Звичайно, ідея випуску продавцями власної продукції не нова. Як відомо, вперше Private Label (власна торгова марка) стала використовуватись в Англії в 1869 році, але популярність набула в другій половині ХХ століття після її впровадження у французькій торговій мережі Carrefour. Під власним іменем виходили продукти масового споживання – продукти харчування і господарчі товари,- в дуже простій упаковці і за низькими цінами. На сьогодні, Private Label присутня в усіх найбільших торговельних мережах світу, займаючи від 30% до 70% асортименту. Присутня вона також в усіх найбільших українських мережах. Ми стали першим із підприємств роздрібної торгівлі Вінницької області, хто став випускати продукцію під власними торговими марками.

3. Чому, все ж таки, ви вирішили зайнятися виробництвом власних товарів, адже профіль вашого підприємства – це роздрібна торгівля і асортименту для неї зараз більш ніж достатньо? В чому різниця між цими товарами та іншими?
- Насправді, все доволі просто. Важко не помітити, що основною відмінністю продукції «Пан Економ» від аналогічної є її ціна, різниця в якій складає до 30%. Неважко зрозуміти, що величезні витрати на рекламу провідних продовольчих компаній включаються у вартість товарів. Друга причина затрат – це маркетинг, дистрибуція та логістика. Ми ж, випускаючи власну продукцію, скорочуємо ланцюжок від виробника до споживача, економлячи при цьому немалі кошти, що і позначається на кінцевій ціні нашого продукту. В теперішній непростий час, коли рівень доходів переважної кількості покупців істотно знизився, ми пропонуємо їм дещо зекономити, не обмежуючи кількість своїх покупок

4. А як, щодо якості цих товарів? Напевно, більшість покупців ставить таке запитання, адже ціна, на «Пан Економ» дійсно, істотно нижча?
- Як я вже говорив, основною перевагою продукції нашої торгової марки є економія не на якості товарів, а на рекламі. Продукція виготовляється на провідних підприємствах України, які визначаються на тендерній основі. До них ставляться досить жорсткі умови щодо виробничих та логістичних потужностей, щодо відповідності виробництва всім санітарно-гігієнічним нормам, нормам якості та іншим стандартам. Все це ретельно перевіряється нашими спеціалістами, перш ніж приймається рішення про розміщення замовлення на виготовлення продукції «Пан Економ». Теж саме стосується і виробників тари та упаковки.

5. І останнє запитання до Вас - чому саме така назва «Пан Економ» і звідки цей, доволі симпатичний, логотип?
- Можливо, не всі знають, що колись навіть існувала така професія – економ, тобто людина, що вправно та професійно вела домашнє господарство свого господаря з максимальною ефективністю для нього. Так і наші продукти дозволяють економити та заощаджувати сімейний бюджет. Щодо логотипу, теж, на мій погляд, вдалого, то його було розроблено провідною дизайнерською студією нашого міста «ЛУНА» - нашим постійним партнером. Можливо, так і має виглядати справжній український економ!

Начальник торгового відділу - Сенягін М.Є.Начальник торгового відділу - Сенягін М.Є.

1. Які конкретно підприємства виробляють для вас продукцію «Пан Економ» та чому саме вони?
- Продукцію під ТМ «Пан Економ» для нашої мережі магазинів виготовляють підприємства, які пройшли тендерний відбір та які гарантують найнижчу собівартість продукції при високому рівні якості за дотримання усіх інших наших вимог. Перевага надається підприємствам , які працюють у нашому регіоні, але конкретний виробник окремих товарних позицій залежить від умов співпраці. Серед відомих у регіоні виробників продукції ТМ «Пан Економ» такі як: ТОВ «Солодка хата», «Вінницька харчосмакова фабрика», ТОВ АМСК («Вінніфрут»), ТОВ «Алсу-Пак» та інші.
-
2. Який зараз асортимент продукції «Пан Економ» та чи буде він розширюватись?
- Станом на кінець березня цього року, в мережі магазинів ТОВ НВП «Аргон» є в більше 50-ти найменувань товарів непродовольчої групи, та більше 100 найменувань продуктів харчування.
Серед продуктів харчування асортимент під ТМ «Пан Економ» представлений в наступних товарних категоріях: вода мінеральна, соки, крупа гречана, рис, торти, крабові палички, заморожені напівфабрикати, пресерви, овочеві консерви: ікра кабачкова, аджика, квасоля та ін. В найближчий місяць під ТМ «Пан Економ» заплановано введення олії соняшникової, оцту, соняшникового насіння, ведеться робота по іншим товарним категоріям.

Серед асортименту товарів непродовольчої групи під ТМ «Пан Економ» доступні товари наступних груп: мило туалетне, туалетний папір, серветки, пакети для сміття, вугілля для грилю, вологі серветки, губки для миття посуду та інші Асортимент товарів непродовольчої групи під ТМ «Пан Економ» також планується розширяти згідно з планами підприємства.

3. В яких магазинах можна придбати продукцію «Пан Економ»? Чи буде вона реалізовуватись не у вашій мережі? Наприклад, на ринках?
- Продукцію товарів ТМ «Пан Економ» можна придбати виключно в мережі магазинів ТОВ НВП «Аргон»: магазини «Грош», «Корона», «К-Маркет» у м. Вінниці та у Вінницькій обл. Реалізація товарів ТМ «Пан Економ» в інших магазинах, або на ринках не передбачено стратегією продажу та розвитку ТМ «Пан Економ».

4. Як ставляться до випуску вами власної продукції ваші постачальники, чи не створюється для них додаткова конкуренція?
- Постачальники до процесу введення в нашу мережу магазинів асортименту власної торговельної марки «Пан Економ» відносяться з розумінням, знаючи тенденції розвитку мереж роздрібної торгівлі в останні роки. Деякі з виробників, зважаючи на це самі пропонують розглянути питання по співпраці.
Щодо створення конкуренції на полицях наших магазинів – так, вона загострюється, особливо в тих групах товарів і в тих цінових сегментах, в яких представлена наша торгова марка. І, звичайно, це приводить до виведення певної частини асортименту товарів інших виробників з полиць магазинів нашої мережі. Наш відділ це пояснює, аргументує, і такий підхід находить розуміння серед постачальників. Зміна асортименту не стосується ліквідних товарів відомих торгових марок, тому наші покупці не відчують зменшення рівня пропозиції товарів, навпаки, з введенням товарів ТМ «Пан Економ» покупці побачать і вже побачили багато переваг.

Директор гіпермаркету «ГРОШ» - Алексєєв В.І.Директор гіпермаркету «ГРОШ» - Алексєєв В.І.

1. Що Ви, як директор найбільшого продовольчого магазину Вінниччини можете сказати про продукцію «Пан Економ» ?
- Гіпермаркет «Грош» позиціонується нами, як магазин з низьким цінами, порівняно з іншими супермаркетами міста, том у для нас завжди важливо в якій ціновій категорії знаходиться новий бренд. Незважаючи на розміри нашого магазину, не всі товари ми можемо вільно виставити на полицях і конкуренція між торговими марками доволі серйозна. Товари «Пан Економ» ідеально підходять під нашу ідеологію - «Грош»-Родина низьких цін!», тому ми із радістю сприйняли їх появу і колектив гіпермаркету приділяє особливу увагу якості викладки та поставкам цієї продукції, адже успішно продаватись вона почала відразу.

2. А як ставляться до неї покупці? Ви ж, напевно, вже маєте перші відгуки?
- Про це краще спитатися у самих покупців. Можу лише сказати, що ті відвідувачі, з яким спілкувався я (а це, переважно, наші оптовики, з якими ми завжди підтримуємо тісні контакти), відгукувались досить схвально. Було кілька зауважень щодо упаковки на окремі позиції, але ми їх виправимо. Це ж лише початок.

Директор супермаркету «К-Маркет-Фрунзе» Сторожева Л.І.Директор супермаркету «К-Маркет-Фрунзе» Сторожева Л.І.

1. Магазин у Вас невеликий, як Ви сприйняли появу нового бренду і чи є для нього місце на полицях?
- Звичайно, в нашому магазині місця не так багато і всі торгові марки не розмістиш. Все визначається попитом покупців і ми не можемо тримати на полицях товари, що продаються погано. Товари «Пан Економ», незважаючи на не досить широку їх викладку, почали продаватись стабільно і їх доля в асортименті нашого магазину зростає. Так що, появі такого бренду можна тільки радіти.

2. А Ваші постійні покупці як відгукуються про нові продукти?
- Знаєте, зараз такий час, що визначальним фактором для переважної більшості покупців є ціна. Основні відвідувачі нашого магазину – це жителі навколишніх будинків, серед яких багато пенсіонерів, домогосподарок, студентів. Вони з радістю купують товари «Пан Економ», економлячи певні кошти свого невеликого бюджету. До речі, жодних нарікань на якість цієї продукції, будь то продукти харчування чи господарчі товари, в нашому магазині ще не було.

 

продукція Пан ЕкономНарешті, дізнаємося у самих покупців, що ж вони думають про нову продукцію «Пан Економ»? Звернемося із цим за питанням до відвідувачів кількох магазинів.

Микола Петрович, приватний підприємець (гіпермаркет «Грош»):
- У мене декілька невеликих кафе поряд із Вінницею і в «Гроші» я роблю закупки доволі часто, хоча і не такі великі. Рівень цін мене влаштовує, особливо з моєю оптовою знижкою у 6%. Про «Пан Економ» знаю, дещо зі свого постійного асортименту вже змінив на цю продукцію, наприклад крабові палички, яйця, рис, а також весь одноразовий посуд та серветки. Досить вдале вугілля для шашликів, теж його беру. Ось помітив, що з’явилися соки та вода, думаю спробувати. До цих пір на якість продуктів пожалітися не можу, а головне – ціна. Для мене це важливо.

Анастасія, домогосподарка (супермаркет «Корона-Юності»):
- «Корона» - це найближчий магазин до мого дому, так що я тут буваю майже щодня, хоча відвідую і інші магазин. Звичайно, знаю про «Пан Економ» та вже регулярно купую макарони, яйця, оселедці в банках та ще дещо. Коли смачно і недорого, то чому б не купувати! Зараз навіть із цікавістю заходжу до супермаркету, дивлячись що нового із цієї серії. Ось зараз помітила воду за досить низькою ціною та взяла декілька пляшок. Товари добре видно на полицях.

Ірина Федорівна, пенсіонерка (супермаркет «Корона-Козятин»):
- Я не часто хожу по магазинам, все необходимое покупают дети, но в «Корону» иногда захожу, живу в соседнем доме. У меня есть пенсионная карта этого магазина со скидкой 5%, выдали в прошлом году. Видела товары «Пан Економ», у них яркие белые етикетки, удобно прочесть, что в пакете или банке. Покупала селедку, макарони, гречку. Как-то внуку на День рождения купила недорогой торт, кажеться, «Березка». Он оказался очень вкусным и очень свежим. Спасибо.

Отже, як бачимо, поки що відгуки покупців магазинів мережі «Аргон» про продукцію нової торгової марки «Пан Економ» досить схвальні. Побачимо, як розвиватиметься цей бренд надалі та побажаємо цьому «вусатому економові» успіхів на шляху до свого споживача.


Переглядів: 15112
Поширень: 0