Виявилося, що система контролю якості товарів, якої дотримуються у мережі, виключає потрапляння до кошика покупця небезпечних продуктів

Кожен українець, обираючи магазини сучасних торговельних форматів, впевнений у якості продукції на полицях. Адже на відміну від стихійних ринків чи сумнівних пересувних наметів тут продають товари відомих брендів, контролюють терміни реалізації продукції тощо. Мережеві магазини піклуються про свою репутацію, тож роблять усе можливе, щоб товари і продукти низької якості не потрапили до кошиків їхніх клієнтів. Проте як саме вони це роблять, зазвичай лишається поза увагою відвідувачів різноманітних маркетів. Тож наші журналісти відправилися до найближчого «АТБ», щоб дізнатися про «секрети» роботи цього торговельного підприємства, які не побачить пересічний покупець.

Журналісти дізналися про систему внутрішніх перевірок в «АТБ»

Компанія була обрана не випадково. Адже «АТБ» як безумовний лідер галузі за кількісними показниками (розгалуженість, товарообіг, обсяг сплати податків тощо) і в питаннях якості задає тон всьому ринку. Керівництво мережі впевнене в тому, що найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. «Щомісяця лабораторним випробуванням піддають більше ніж 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», – пояснює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, кожна асортиментна позиція, яка представлена в магазинах, проходить кілька етапів контролю. Наприклад, швидкопсувні продукти та дитяче харчування перевіряють щомісяця: з полиці довільно вибирають один або декілька товарів однієї номенклатурної групи і відправляють до лабораторії. «Всі інші продукти проходять контроль один раз на квартал, а промислові товари – раз на півроку. Все це стосується так званих планових перевірок, однак ми практикуємо і позапланові дослідження», – підкреслює Наталія Шаповалова.

Журналісти дізналися про систему внутрішніх перевірок в «АТБ»

Тож не дивно, що на рівні експертного співтовариства технології та заходи контролю, які впроваджені в «АТБ», давно визнані кращими в галузі. Але й на цьому компанія не зупиняється. З літа 2017 року магазини мережі проходять аудит і сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005. Іншою формою контролю продукції в торговельній мережі «АТБ» є проведення аудиту системи якості на всіх виробничих підприємствах, що поставляють до магазинів свої товари. «Такі аудити ми здійснюємо не менше ніж один раз на рік. Метою їхнього проведення є перевірка відповідності всім пунктам стандартів, які впроваджені і діють на підприємствах. Особливу увагу приділяємо дотриманню вимог до якості і безпеки сировини, кінцевої продукції, а також екологічним аспектам виробництва, питанням охорони праці, менеджменту всіх рівнів роботи компанії», – розповідає Рита Печериця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет».

Журналісти дізналися про систему внутрішніх перевірок в «АТБ»

Такий суворий підхід до роботи формує одну з найкращих систем контролю якості товарів. Сукупність перерахованих заходів виключає потрапляння до кошика покупця небезпечних продуктів, що для кожного з нас є вкрай важливим аргументом на користь вибору саме «АТБ». Не дивно, що за статистикою у магазинах цієї мережі по всій країні щодня скуповуються більше ніж три мільйони українців. Свій внесок до цього показника робить і Вінниччина, адже тут працюють вже два десятки маркетів «АТБ». Наші земляки довіряють цій мережі. Перевіривши системи тутешнього контролю, журналісти зрозуміли, що це виправдано.

Христина Мазур


Переглядів: 2246
Поширень: 0