На виставці були представлені роботи метра вітчизняної художньої фотографії Ігоря Гайдая та малюнки дітей з 25 дитячих будинків України, що їх підтримує компанія. Виставка проходила з 16 по 18 жовтня в Києві.

Жако Булен, директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна»: «Наша компанія вже багато років поспіль в різних країнах Європи відзначає «Всесвітній день продовольства». Зазвичай з цієї нагоди ми проводимо різноманітні соціальні проекти, спрямовані на підвищення рівня життя. Україна – країна з великим аграрним потенціалом. Ми хочемо нагадати про це всім українцям, закликати мешканців самої чорноземної країни дбайливо ставитись до їжі. Тому у фокусі нашого святкування – національний скарб і символ країни - хліб. Хліб очима фотохудожника Ігоря Гайдая, і хліб, яким його бачать діти».

Равіль Сафіуллін, Міністр України у справах сім’ї, молоді та спорту: «Символічно, що виставка «Космос українського хлібу» відбувається у рамках святкування «Всесвітнього дня продовольства», який цього року присвячений єдності країн у боротьбі з голодом у світі. Лише об’єднавши зусилля міжнародної спільноти, державних установ, комерційних і громадських організацій, небайдужих активних людей можна побороти всі негаразди та подолати існуючи проблеми. Бажаю всім організаторам виставки нових цікавих ідей та їх втілення в життя, а всім учасникам – добробуту. Хай гармонія панує у всіх українських домівках, у теплі та достатку зростають діти, завжди маючи на столі рум’яний запашний хліб!»

Ігор Гайдай: «Я завжди намагався створювати роботи, які здатні змінити погляд людей на звичні речі. Що може бути простіше за хліб? І що може бути глибше? Коли ще придивлятись до цього нескінченного космосу фактури, смаку та сенсу, як не в день їжі? Мені приємно, що поряд з моїм «Космосом українського хлібу» представлені малюнки дітей, яким допомагає METRO. Це створює стереоскопічний ефект: погляд професіонала та наївне бачення дитини… І щоденна реальність наповнюється сенсом».

Павло Гудімов, український музикант: «Ми живемо в країні багатій на чорнозем. Але чомусь всі жаліються: нічого їсти, якість продовольчих товарів весь час знижується. На щастя, є один продукт, який тримає планку, - це хліб. В питаннях благодійності люди культури подібні до оголеного нерва, вони завжди готові допомогти. Бізнес – більш цинічна середа. Але добре, що зараз бізнес починає діяти більш відповідально, добре, що він соціалізується. Сьогодні ми вперше святкуємо «День продовольства». І постає наріжне питання: чи будемо ми і надалі залишатись просто країною з найкращими чорноземами, чи все ж таки ми зможемо реалізувати цей потенціал?».

«Всесвітній день продовольства» відзначається щороку 16 жовтня. Пропозиція святкування цього дня була висунута ООН у 1979 р. Традиційно в рамках «Всесвітнього дня продовольства» публічні люди розповідають про свої соціальні ініціативи, відповідальні компанії реалізують благодійні проекти, кожний робить свій внесок у вирішення проблеми голоду та убозтва. У 2010 р. завдяки ініціативі METRO до цієї практики вперше приєдналась Україна.

Для довідки:

З моменту виходу на ринок України в 2003 році METRO Cash & Carry відкрила 25 класичних магазинів: чотири в Києві, два у Донецьку, Дніпропетровську, Одесі і Харкові та по одному у Львові, Луганську, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Макіївці, Маріуполі та Сімферополі та дві «METRO бази»: в Кременчуці і Кіровограді. METRO Cash & Carry інвестувала в економіку країни 476 млн. євро та створила близько 7 000 робочих місць.
________________
METRO Cash & Carry управляє 670 центрами оптової торгівлі в 31 країні. Численність персоналу компанії нараховує близько 100 000 чоловік, а її продажі за минулий рік склали 31 млрд. євро. METRO Cash & Carry –– це торговельний підрозділ METRO Group, однієї з найбільших торгових компаній в світі. В 2009 році продажі METRO Group склали 66 млрд. євро. В понад 2 100 магазинах компанії в 34 країнах світу працює близько 290 000 чоловік. METRO Group має в своєму складі наступні торговельні підрозділи: METRO / Makro Cash & Carry, гіпермаркети Real, Media Markt і Saturn – лідер торгівлі відео - та аудіотехнікою в Європі, а також універмаги Galeria Kaufhof. Для одержання додаткової інформації звертайтеся на сайт www.metrogroup.de.


Переглядів: 16408
Поширень: 0