За 9 місяців 2011 року ДПІ м. Вінниці було забезпечено надходжень до бюджету міста в сумі 373,5 млн. грн., що на 51,4 млн. грн. перевищує надходження відповідного періоду минулого року. До загального фонду міського бюджету за січень-вересень 2011 року забезпечено надходжень в сумі 347,5 млн. грн., що на 54,7 млн. грн. більше факту минулого року.

З метою збільшення надходжень податку з доходів фізичних осіб, який займає левову частку в доходах міського бюджету, працівниками ДПІ у м. Вінниці проводився комплекс заходів, спрямованих на розширення кола платників даного податку, зменшення випадків виплати заробітної плати «в конвертах» або ж працевлаштування працівників без оформлення необхідних документів. Зокрема, щоквартально, по поданій до ДПІ у м.Вінниці звітності проводиться ґрунтовний аналіз діяльності суб\'єктів господарювання (юридичних та фізичних осіб), що виплачують заробітну плату нижче встановленого законодавчо мінімуму. З цією метою систематично проводиться аналіз податкових розрахунків щодо розмірів нарахованої заробітної плати. Станом на 1 жовтня надходження від цього податку склали 283,6 млн. грн., що на 43,7 млн. грн. більше, ніж за відповідний період минулого року.

Роботодавці, в яких перебуває в штаті значна кількість найманих працівників та які відображають виплату заробітної плати нижче мінімального рівня, запрошуються на засідання робочої групи до ДПІ. Також направляються листи керівникам з вимогою надати пояснення щодо причин нарахування невиправдано низької заробітної плати та перспективи усунення такого становища. З початку поточного року податковою інспекцією направлено 57 листів керівникам таких підприємств з вимогою надати письмові пояснення щодо причин нарахування низької заробітної плати та перспективи її підвищення. Внаслідок проведеної роботи сім підприємств підвищили заробітну плату та збільшили перерахування податку на доходи фізичних осіб (ПП «Оптиміст», КМТ «Будінвест», ТОВ «Вікінги», ДП «Вінницьке інженерно-будівельне управління», ПАТ «ВМУ-4», ТОВ «Декор-бетон», ПВКФ «Вінкортекс»). Решта підприємств аргументували низький рівень заробітної плати важким фінансовим станом внаслідок спаду замовлень на виконання робіт, надання послуг тощо. В зв\'язку з чим, на підставі заяв працівників, на підприємствах запроваджується режим неповного робочого часу з нарахуванням заробітної плати за фактично відпрацьований робочий час.

За результатами контрольно-перевірочної роботи з питання дотримання податкового законодавства при виплаті заробітної плати та інших доходів за січень - вересень поточного року проведено 113 документальних перевірок суб\'єктів господарської діяльності - юридичних осіб. Порушення чинного податкового законодавства встановлено на усіх підприємствах, що перевірялися. За актами перевірок донараховано 422,8 тис.грн. податку з доходів фізичних осіб, з яких на сьогодні майже вся сума надійшла до бюджету.

Працівники ДПІ у м. Вінниці спільно з працівниками ДАІ м. Вінниці УМВС України у Вінницькій області, територіального управління головної автомобільної інспекції на автомобільному транспорті у Вінницькій області продовжують проводити перевірки автоперевізників під умовною назвою «операція «Таксист». «Протягом січня-вересня проведено шість спільних заходів щодо здійснення контролю за дотриманням вимог податкового законодавства автоперевізниками, - повідомив головний податківець Вінниці. - За наслідками проведених перевірок протягом дев\'яти місяців на порушників вимог податкового законодавства з початку року складено 16 протоколів про адміністративні правопорушення, у тому числі дев\'ять за порушення порядку ведення обліку доходів і витрат, чотири - за здійснення підприємницької діяльністю без державної реєстрації, три за використання праці неоформлених найманих працівників».

Міський голова Володимир Гройсман зазначив, що з метою ліквідації зарплати «у конвертах» міська влада готова проводити спільні засідання із Радою підприємців з метою роз\'яснювальної роботи у цьому напрямку. «Легалізація заробітної плати - питання надзвичайно важливе. Сьогодні працівник підприємства реально отримує 2 тисячі гривень, а відрахування проводять з тисячі гривень, - говорить Володимир Гройсман. - Отже, власник підприємства заощаджує кошти на тому, аби недоплатити в бюджет і заробляє для себе на цьому певні додаткові ресурси, а працівник недоотримує свої соціальні гарантії, в той час, коли він повинен заробляти сьогодні на майбутню пенсію. Крім того, на сьогоднішній день у Вінниці є понад 1100 приватних таксі. З них лише 430 офіційно зареєстрованих, які сплачують податки. Сьогодні патент на місяць коштує 150 гривень. Я вношу пропозицію, аби зменшити його до 100 гривень, піти назустріч приватним таксистам і зробити ставку єдиного податку меншою. Але нашою зустрічною вимогою буде офіційна реєстрація усіх таксистів.»

 


Переглядів: 6160
Поширень: 0