У загальній кількості звернень найбільшу питому вагу займають питання щодо недоліків в організації роботи органів ДПС області – 16 або 57 % та проблем, які виникають при реєстрації платником ПДВ – 5 або 18 відсотків.

Основні питання щодо організації роботи в органах ДПС, з якими платники звертались на „Пульс податкової”, стосувались дій працівників органів ДПС області при проведенні процедури закриття підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, видачі реєстраційних номерів облікової картки платника податку, проведенні перевірок суб’єктів господарювання.

Найбільше заяв щодо організації роботи в органах ДПС області надійшло від заявників м. Вінниці – 9 або 56 %. З цього ж питання на "Пульс податкової" звертались платники податків Гайсинського, Жмеринського, Козятинського, Тростянецького та Хмільницького районів.

Нагадаємо, що "Пульс податкової" – це пряма телефонна лінія ДПС України (044-284-00-07), яка працює в режимі call-back, куди можна зателефонувати у випадку проявів протиправних та корупційних дій працівників органів державної податкової служби.



Переглядів: 3279
Поширень: 0