Найактуальнішими темами, що порушувались у зверненнях, були питання щодо діяльності органів державної податкової служби, подання звітності в електронному вигляді, реєстрації та анулювання платника податку на додану вартість, отримання довідок та ін. На всі порушені у зверненнях питання, після відповідного розгляду, платники податків та громадяни отримали вичерпні відповідь.

Нагадаємо, що "Пульс податкової” – це пряма телефонна лінія ДПС України, яка працює в режимі call-back. Тут податківці не тільки приймають звернення, але й повідомляють про результати розгляду та вжиті заходи. Телефонний сервіс створений для подолання корупції в лавах відомства та ліквідацію будь-яких перешкод, що стоять на заваді підприємницької діяльності платників податків.



Переглядів: 3363
Поширень: 0