За сім місяців поточного року 27 вінничан скористались сервісом "Пульс"

08.08.13 15:56 2229

Причому 5 з них – анонімно.

За сім місяців поточного року 27 вінничан скористались сервісом "Пульс"

Як інформує відділ обслуговування платників ГУ Міндоходів у Вінницькій області, більш за все заявників турбували питання щодо недоліків в організації роботи територіальних підрозділів Міндоходів. Скаржились вони і на проблеми, які виникають при поданні звітності чи реєстрації платниками податків.

Щодо географії звернень, то найбільше заяв надійшло від заявників м. Вінниці – 14 або 52%. Крім того, звернення надходили з Калинівського, Літинського, Немирівського, Тиврівського, Тростянецького, Шаргородського та Ямпільського районів.

Додамо, всі запити, що надійшли на електронний сервіс Міністерства доходів і зборів України з Вінницького регіону, після відповідної реєстрації були детально розглянуті керівництвом та фахівцями підрозділів Міндоходів області. За результатами розгляду – всі проблемні питання були врегульовані.

Нагадаємо, що з дня створення Міністерства доходів і зборів інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міндоходів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07.

Лінія працює цілодобово.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Головне управління Міндоходів у Вінницькій області
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)