Понад півсотні звернень залишили вінничани на сервісі «Пульс» з початку року

07.10.14 18:27 1950

Громадяни, здебільшого, використовують „Пульс” щоб дізнатися про організацію роботи органів ДФС та Центрів обслуговування платників Вінницької області

Понад півсотні звернень залишили вінничани на сервісі «Пульс» з початку року

Сервіс «Пульс» першочергово є антикорупційним проектом ДФС України. Проте, за час його існування значно розширилось коло питань, з якими звертаються громадяни. Як і раніше, здебільшого,  вони  використовують „Пульс” щоб дізнатися про організацію роботи органів ДФС та Центрів обслуговування платників Вінницької області. За 9 місяців 2014 року цієї тематики стосувалися 28 звернень. З приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулося лише 8 платників. Про проблеми, які виникли при поданні звітності та реєстрації податкових накладних повідомили 16 заявників. За цей період зареєстровано лише 2 звернення у яких громадяни нарікали на прояви корупції з боку працівників органів ГУ Міндоходів у Вінницькій області. 100 відсотків усіх звернень фахівці опрацювали та поінформували заявників про результати.

Ці факти доводять, що платники податків бачать у сервісі «Пульс» не лише канал боротьби з проявами корупції, а й дієвий інструмент для вирішення різних питань, які виникають під час взаємодії з податківцями.

Нагадаємо, що поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків, під час здійснення митного контролю та митного оформлення можливо за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:ГУ Міндоходів у Вінницькій області
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)