Головне управління ДФС у Вінницькій області повідомляє, що на офіційному веб-порталі ДФС України (далі – ДФС)  оприлюднена інформація щодо нових можливостей електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (далі – ЕКП).

У ній зазначається, що з 1 липня поточного року для платників єдиного внеску розширено функціонал електронного сервісу «Електронний кабінет платника». Відтак, платники мають можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.

Нові можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства.

Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:

  • податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;
  • податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за ф. 1-ДФ);
  • звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
  • повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

Як наголошують у Державній фіскальній службі України завдяки доопрацюванню ЕКП в частині подання звітності кількість користувачів зазначеного сервісу збільшилась вдвічі та станом на 06.07.2016 складає 1,8 млн.осіб.

Нагадуємо, що вхід до особистого кабінету здійснюється лишень за наявності електронного цифрового підпису. На Вінниччині його можна отримати у пункті Акредитованого центру сертифікації ключів, що функціонує при Вінницькій ОДПІ та розташований за адресою м.Вінниця, вул. Костянтина Василенка, буд. 21.



Переглядів: 2286
Поширень: 0