Якщо протягом 2015 року на антикорупційний сервіс ДФС України „Пульс” надійшло 82 звернення, від вінничан, то у 2016 році вже 35 звернень. А з початку 2017 року таких звернень було всього 2. Причому, одне з яких, анонімне. „Такі цифри є найкращою оцінкою роботи усіх підрозділів фіскальної служби Вінниччини”, – зазначає її керманич Руслан Осмоловський.

Він нагадує, що даний сервіс створено ДФС України  з метою подолання перешкод, що заважають формуванню сприятливого бізнес-клімату, усунення непорозумінь у спілкуванні платників та громадян із посадовими особами органів ДФС усіх рівнів.

Нині фіскальна служба проходить черговий етап реформування, кінцевою метою якого, є створення структури із забезпечення надання платникам податків якісних послуг. На сьогодні в області вже функціонує 22 Центри обслуговування платників. Ними забезпечується надання платникам податків 24 видів адміністративних послуг. Серед них, зокрема послуги, з видачі громадянам „ідентифікаційного номеру”, видачі довідки про отримані доходи, приймання звітності, надання консультацій тощо.

З року в рік спостерігається стабільна тенденція збільшення кількості осіб, які зверталися до цих центрів та кількості наданих їм послуг. Наприклад, впродовж 2014 року 427,2 тисячі платників отримали 148 тисяч послуг, у 2016 році 860,3 тисяч платників отримали 133,6 тисячі послуг. А вже за 4 місяці поточного року до вінницьких ЦОПів звернулось майже 436 тисяч платників, які отримали 52 тисячі послуг”, – підкреслює очільник фіскальної служби області.

До речі, для забезпечення своєчасного надання всіх довідок та інших запитуваних платниками документів, працівники ЦОПів працюють із подовженим робочим днем та у вихідні. При цьому, як зазначає начальник ГУ ДФС у Вінницькій області Руслан Осмоловський, для нього, як керівника служби, найголовнішим показником є не кількість наданих послуг, а їх якість.

Разом з тим, Руслан Васильович націлює своїх працівників на упереджувальну роботу: „Щоб дізнаватися про проблематику та оперативно її вирішувати, маємо бути відкритими для платників. І в цьому нам допомагає  створена при ГУ ДФС в області Громадська рада, до складу якої ввійшло 13 громадських організацій та об’єднань". Сприяють вивченню існуючої проблематики та дозволяють оперативно вживати всіх заходів, спрямованих на негайне їх вирішення, і регулярні  зустрічі з представниками бізнесу та громадськості, участь у різноманітних заходах.

Руслан Васильович підкреслює,що він готовий вислухати кожного платника регіону та всіляко сприяти впровадженню конструктивних пропозицій. 



Переглядів: 1778
Поширень: 0