А що робиш ТИ?!

15.08.11 17:08 2893

Таку назву має молодіжний соціальний відео кліп, присвячений 20-ій річниці Незалежності України.

А що робиш ТИ?!

Презентуючи даний проект, голова Студентського Парламенту Вінниччини, Дмитро Слободянюк під час зустрічі з представниками місцевих ЗМІ, яка відбулась 15 серпня зазначив, що сьогодення змушує замислитись над тим, яка сучасна молодь, чим вона займається, і чи замислюється про майбутнє? Чи прагне кращого для своєї країни, та що вже зробила для того, щоб всі пишались Україною, як сильною державою.?! Наразі молодь жаліється на країну, на владу, на безробіття, але слід переосмислити свої дії, свої прагнення та мету, підкреслив Дмитро Слободянюк.

Саме тому представники креативної та успішної молоді Вінниччини, небайдужі до проблем ровесників, їх пасивності, неосвіченості, безвідповідальності за хід історії країни та свого рідного краю Поділля, об’єдналась заради спільної справи – написання соціального відео кліпу з закликом не бути байдужим до свого майбутнього.

Один з ініціаторів даного проекту, Микола Кмітовіч додає, що основна ідея проекту полягає в пробудженні свідомості сучасної молоді, яка не замислюється над тим, ким вона є та яке місце займає в суспільстві, куди рухається в своєму розвитку, і які у неї перспективи?!

Слід зазначити, що даний проект не є комерційним і виконаний на волонтерстві його ініціаторів та учасників. До зйомок долучились відомі на всю Україну Вінницькі співаки, телеведучі та шоумени, громадські діячі, музиканти та ін. Кліп не є політичним піаром, а є лише одним з варіантів соціального меседжу.

Андрій Верніковський (Andrey Muzon) – керівник студії звукозапису ИНАЧЕ Production виокремив, що запис слів був здійснений протягом тижня і вже наступного тижня вийде у світ повноцінний якісний продукт.

Організатори повідомили, що офіційне представлення відео кліпу відбудеться 24 серпня у нічному клубі «Планет Мода-Бар». Окрім офіційного представлення є домовленість запуску відео кліпу та аудіо ролику в ротацію по вінницькому теле- та радіо просторі. Основний акцент буде здійснений на соціальні мережі, щоб цей ролик мав характер «вірусного відео» і якнайбільша аудиторія мала змогу продивитися його та проаналізувати.

Проект покликаний підняти рівень самооцінки та значущості в патріотичному розрізі поняття «Молоде покоління».

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)