Голова облдержадміністрації Олександр Домбровський вважає, що відкриття міжнародного пункту пропуску в аеропорту дозволить відновити міжнародні регулярні авіарейси.

Здійснювати постійні пасажирські авіаперевезення вінницький аеропорт припинив близько 15 років тому. Проект з комплексного відновлення Вінницького обласного комунального підприємства “Аеропорт Вінниця” почали реалізовувати з 2005 року і завершили 2008-го. У відновлення аеровокзального комплексу було інвестовано близько 6 млн. грн. позабюджетних коштів.

Сертифікат на внутрішні авіаперевезення, виданий Державіаадміністрацією, вінницький аеродром отримав у травні цього року.

Як повідомлялось, облдержадміністрація вела переговори з турецькими та російськими провідними авіаоператорами щодо налагодження туристичних маршрутів через Вінницю.
Коментуючи рішення обласної влади щодо реконструкції регіонального летовища, губернатор неодноразово наголошував: «Я глибоко переконаний, що місто Вінниця і Вінницька область не можуть претендувати на роль регіонального лідера після адміністративно-територіальної реформи без власного аеропорту».

Для довідки:
Аеродром Вінниця (Гавришівка) розташований в 7,5 км на схід від залізничної станції м. Вінниця і в одному км на південний захід від населеного пункту Гавришівка.
Аеропорт займає вигідне географічне положення і може бути задіяний на пасажирських та вантажних перевезеннях із Китаю, Росії та Близького Сходу.
Інвестиційні перспективи “Аеропорту “Вінниця” є надзвичайно високими з огляду на те, що в м. Вінниці є також ДП “Вінницький авіаремонтний завод” та з врахуванням можливості його використання як резервного – найбільш наближеного до столиці України та розташований в центрі України, де є подальша зручна транспортна розв’язка для перевезення вантажів.
Льотне поле прямокутної форми розмірами 3994 х 566 м. Поверхня поля рівна, ґрунт - суглинок, трав\'яне покриття – суцільне, рівне та міцне. Аеродром придатний для експлуатації літаків індексу 5 (п\'ять) та нижче - цілий рік без обмежень, в світлий час доби. Штучно-злітно-посадова смуга має розміри: довжина - 2500 м, ширина - 42 м, ширина з розширенням - 67 м. Тип покриття - армобетон товщиною 25-28 см. Забезпечує зліт, посадку і руління повітряних суден індексу 5 (п\'ять) та нижче (Ан – 2, Л – 410, Ан – 24, Як – 40, Ан – 32, Ту – 134, Ту – 154, Іл. – 76, Ан – 74, АН – 12, Боїнг – 737, Як – 42, Іл. – 18).
До складу цілісного майнового комплексу входять 16 одиниць нерухомого майна та 25 одиниць обладнання: аеровокзальний комплекс з пропускною можливістю 400 чол./год., перон для стоянки 4-х літаків (покриття армобетон), перон для стоянки 8-ми літаків з максимальною злітною масою до 6 т, будівля аварійно-рятувальної команди з боксами для пожежних автомобілів, будівля командно-диспетчерського пункту, будівля технічних бригад, в якій розміщена трансформаторна підстанція РП-32.


Переглядів: 5253
Поширень: 0