На повну силу Центр почне діяти з 1 квітня. Тут близько 26 тисяч мешканців мікрорайону, яких обслуговує ПП «Бокуд», зможуть швидко та у комфортних умовах отримувати послуги й консультації працівників житлово-експлуатаційної контори, департаменту житлового господарства, дільничного інспектора, «Асоціації старших по будинку», підприємств-надавачів послуг (електро-, тепло-, водопостачання тощо).

На Карла Маркса створено п’ятий у місті сучасний Центр обслуговування споживачів

Сучасні Центри обслуговування споживачів на базі вінницьких ЖЕКів почали з’являтися у Вінниці з 2012 року. Вони покликані покращити умови організації прийому громадян і діють на кшталт Центрів надання адміністративних та соціальних послуг «Прозорий офіс». Нині таких «Прозорих ЖЕКів» у місті чотири.

У приміщенні Центру по провулку Карла Маркса, 4, яке належить територіальній громаді міста, за рахунок міського бюджету були профінансовані ремонтні роботи та виділені кошти на придбання меблів та сучасної оргтехніки. Реконструкція приміщення та оздоблювальні роботи вже повністю завершені. Залишилось розставити меблі та підключити комп’ютери.

На Карла Маркса створено п’ятий у місті сучасний Центр обслуговування споживачів

«Дуже важливо, що у цьому Центрі громадяни зможуть потрапити на прийом до представників різних структур. Зокрема, тут людей прийматимуть представники ПП «Бокуд», департаменту житлового господарства,  «Асоціації старших по будинку», «Міськтеплоенерго», міських електричних мереж, водоканалу, а також дільничний інспектор. Тепер людям не потрібно буде їхати в інший кінець міста, щоб отримати певну довідку, тобто послуги стають ближчими до людей. Центр обслуговуватиме близько 26 тисяч людей», – розповідає в.о. міського голови, секретар міської ради Сергій Моргунов. Скоріш за все, тут вестиме прийом громадян і депутат міської ради від цього виборчого округу Віктор Шеншин.

На Карла Маркса створено п’ятий у місті сучасний Центр обслуговування споживачів

Роботу центру координуватиме адміністратор. У приміщені вестиметься відеоспостереження, яке виведено на пульт диспетчера відділу оперативного реагування «Цілодобова варта».

Сергій Моргунов також повідомив, що у місті вже склалась певна традиція: кожного року на базі двох ЖЕКів створювати Центри обслуговування споживачів. Тому у цьому році буде проведено реконструкцію та відкриття такого Центру на базі іще одного ЖЕКу. Ним буде житлово-експлуатаційна контора №12, що на Вишеньці (вул. Квятека, 16).



Переглядів: 6465
Поширень: 0