Вінницьких рестораторів, готельєрів та власників магазинів навчали маркетинговим стратегіям

27.05.14 18:05 2651

Сьогодні у Вінниці в рамках програми «Сервіс по-вінницьки» відбувся безкоштовний відкритий бізнес-семінар «Маркетинг та PR - потужні інструменти для досягнення успіху в бізнесі». На нього були запрошені всі бажаючі вінницькі ресторатори, готельєри та власники закладів торгівлі. Їм розповідали про те, як правильно будувати маркетингову стратегію просування їхнього бізнесу. Семінар відбувся за підтримки Вінницької міської ради.

Вінницьких рестораторів, готельєрів та власників магазинів навчали маркетинговим стратегіям

бізнес-семінар «Маркетинг та PR - потужні інструменти для досягнення успіху в бізнесі»У березні цього року у Вінниці було ухвалено міську програму «Сервіс по-вінницьки», реалізація якої допоможе підняти рівень якості обслуговування вінничан та гостей міста у магазинах, готелях, кав’ярнях та ресторанах. А самим підприємцям при цьому допомагатимуть підвищувати рівень кваліфікації їх персоналу. В рамках цієї програми сьогодні у міськраді відбувся відкритий бізнес-семінар «Маркетинг та PR - потужні інструменти для досягнення успіху в бізнесі». До участі запрошувались усі бажаючі.

Семінар проводив лектор консалтингової компанії «Visotsky Consulting» Олександр Борис. «Я допомагаю власникам компаній впроваджувати інструменти управління у бізнес для його процвітання. Сьогодні я розповідатиму про PR-маркетинг – це інструмент, який у наших компаніях здебільшого працює дуже погано. В той же час, він допомагає компаніям збільшувати свої товарообороти і процвітати. Тим більше, що у світлі нинішніх подій в Україні бізнесу дуже важко, чимало підприємців не завжди знають, як виживати у кризових умовах. А основне під час кризи – потрібно працювати, і ні в якому разі не «ховатися». Ідея перечекати кризу також неправильна, потрібно діяти. І якщо реклами у компанії раніше було небагато, то нині її потрібно підсилити в кілька разів», – переконує Олександр Борис.

Лектор вважає, що дуже часто керівники компаній не розуміються на рекламі. «Справа в тому, що для кожного бізнесу потрібна своя реклама, адже просувати фаст-фуд і консалтингову компанію – це дві зовсім різні задачі, для вирішення яких потрібні різні методи і прийоми. Загалом існують тисячі приймів, але складності виникають в тому, щоб обрати саме той, який принесе позитивний результат. На мою думку, 80 % реклами не працює, тому що вона використовується неправильно, а це – збитки для компанії», – зазначає Олександр Борис.

На семінар прийшло чимало вінницьких рестораторів, готельєрів та власників закладів торгівлі. Дізнатися, як правильно проводити рекламні кампанії, завітала й директор центру вивчення англійської мови «Flash» Олена Носулько. «Коли я почула, що у Вінниці проводиться такий бізнес-семінар, я одразу вирішила його відвідати, адже нині – це дійсно актуальна тема. На сьогодні існує багато курсів іноземних мов, тому, щоб до нас йшли люди, нам потрібно показати свої переваги, а яким чином це зробити, я й планую дізнатися на сьогоднішньому семінарі», – каже Олена Носулько.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)