В рамках міської програми «Сервіс по-вінницьки» для власників, співвласників та адміністраторів магазинів і ресторанів сьогодні протягом усього дня в приміщенні міської ради тривав тренінг по ефективності продажів. У ньому взяли участь 27 представників торгівельних закладів та сфери обслуговування. Проводив практичний тренінг директор консалтингової компанії, бізнес-тренер Ольга Зборовська.

Півроку тому у Вінниці було схвалено міську програму «Сервіс по-вінницьки», яка покликана підняти рівень якості обслуговування вінничан та гостей міста. В рамках цієї програми для вінницьких рестораторів, власників магазинів, торговельних центрів та готелів проводиться цикл навчальних тренінгів та семінарів.

Вінницьких управлінців магазинів та ресторанів навчають ефективним продажам через налагоджений сервіс«Ця програма у Вінниці реалізується для того, щоб сервіс вінницьких торговельних та готельно-ресторанних закладів вийшов на достойний рівень, а місто було зручним для вінничан та привабливим для туристів. До нас вже зараз приїжджає дуже багато туристів і не тільки з України. І природно, що сервіс має бути на достойному рівні і не тільки в готелях та ресторанах, але і в магазинах», - зазначає бізнес-тренер Ольга Зборовська.

Сьогоднішній практичний тренінг присвячений ефективним продажам, не з точки зору маркетингу, а з точки зору сервісу та побудови комунікації між персоналом та кінцевим покупцем. Такі тренінги проводяться під конкретну задачу і спрямована на налагодження системи управління закладом. Одним із інструментів є робота «таємного покупця», який виявляє недоліки, а консалтингова компанія пише висновки та надає рекомендації і пропозиції, як саме їх усунути, при необхідності впроваджує нові правила у бізнес-структурі. В подальшому, після проходження тренінгу, управлінці мають навчати правильно працювати і своїх співробітників.



Переглядів: 4390
Поширень: 0