Польська поштова компанія InPost планує розвивати у Вінниці мережу "поштоматів" - автоматичних поштових терміналів, які повинні стати посередниками між інтернет-магазинами та їх клієнтами, пише видання «Дело».

Польська компанія планує відкрити у Вінниці мережу "поштоматів"

Поштомати - бокси з системою комірок, в які доставляються замовлення. Щоб забрати свою посилку, клієнту треба ввести код. Замовлення знаходиться в терміналі три дні. Якщо клієнт його не забирає, він повертається в інтернет-магазин. Доставку товару через "поштомати" оплачує відправник та одержувач, її вартість - близько 20 гривень.

"Ми орієнтовані на всі типи магазинів, які відправляють посилки середнього розміру - не більше розміру найбільшої комірки. Це може бути що завгодно - техніка, косметика, книги. Комп\'ютерні ігри, духи - все, що не заборонено для перевезення", - кажуть у компанії.

На сьогоднішній день у Києві встановлено вже 20 таких терміналів. Вони розташовані біля великих торгових центрів і станцій метро. У наступному році компанія планує установити "поштомати" у Вінниці, Дніпропетровську та Запоріжжі.

Для довідки

InPost працює в 22 країнах світу. Компанія є логістичним партнером 10 000 онлайн-магазинів.

У Польщі поштовими терміналами постійно користуються понад 2,5 млн поляків. Сервіс пропонують більше 7000 інтернет-магазинів.

У Великобританії мережа "поштоматів" InPost становить більше 1000 терміналів. 55% британських споживачів воліють забирати покупки в найближчому від будинку місці, замість того, щоб платити за доставку і очікувати кур\'єра.


Переглядів: 6658
Поширень: 0