Як могли вже пересвідчитись вінничани – це не всі зміни, що стосувались продукції відомого виробника – усі паковані хлібобулочні вироби ВП «Вінницяхліб» тепер пакуються в нову упаковку.

Такі видозміни відбулись у всіх регіонах присутності концерну.

Як розповів комерційний директор ВАТ «Концерн Хлібпром» Віталій Яструбецький – виведення єдиної торгової марки на ринок – частина стратегії компанії, однією з основних задач якої є – захист продукції від підробок. За спостереженнями фахівців ринку, сьогодні значна частина хлібобулочної продукції невідомого походження реалізовується під відомими марками крупних виробників. На часі стала зміна структури попиту, коли люди стали значно більше купувати пакованої продукції. Що посприяло розробці нової упаковки, яка в певній мірі захищатиме вироби від чужого сурогату.

Таким чином, покращена упаковка виконуватиме кілька функцій.

По-перше – різна для кожного сорту, кольорова, інформативна вона означатиме безпеку продукції під назвами концерну. По-друге - яскравий колір дозволятиме споживачу швидше знаходити відповідну продукцію на полицях. І звісно, упаковка продовжуватиме життя продукції.

До речі, упаковка має новий кліпсатор, що споживачу додає зручності у відкриванні та повторному закриванні пакету з продукцією.

При цьому – вигляд безпосередньо продукції ВП «Вінницяхліб», її смакові властивості та ціна – не зміняться.


Переглядів: 8724
Поширень: 0