Вперше участь можуть взяти всі юристи з 5-річним досвідом роботи!

Період прийому документів: 20 липня – 2 серпня 2015 року

Вимоги до кандидата на посаду керівника місцевої прокуратури, першого заступника керівника та заступника керівника:

  • громадянство України;
  • повна вища юридична освіта;
  • стаж роботи в галузі права не менше 5-ти років або стаж роботи на посаді прокурора не менше 3 –х років;
  • дієздатність;
  • вільне володіння державною мовою;
  • управлінсько-організаторські здібності;
  • високий рівень морально-ділових якостей;
  • відсутність незанятої або непогашеної судимості;
  • не притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення корупційного правопорушення;
  • відсутність захворювань, що перешкоджають виконанню обов’язків прокурора.

Основні обов’язки:

  • організовує діяльність місцевої прокуратури;
  • представляє місцеву прокуратуру у відносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування, особами, підприємствами, установами, організаціями та ін.;
  • здійснює інформаційно-аналітичне забезпечення прокурорів з метою підвищення якості виконання ними своїх функцій;
  • контролює ведення та аналіз статистичних даних;
  • забезпечує виконання вимог щодо підвищення кваліфікації прокурорів місцевої прокуратури;
  • організовує вивчення та узагальнення практики застосування законодавства виконує інші повноваження, передбачені законодавством України;
  • керівник призначає та звільняє працівників в порядку, встановленому законодавством України;
  • у разі відсутності керівника місцевої прокуратури заступник здійснює його повноваження.

Всю детальну інформацію про порядок проведення чотирирівневого конкурсу, повний перелік необхідних документів та адреси центрів прийому документів Ви знайдете у відповідному розділі на офіційному сайті Генеральної прокуратури України за посиланням



Переглядів: 3187
Поширень: 0