Головними питаннями, які обговорювались учасниками семінару, були інвентаризація об’єктів цивільної оборони, реєстрація об’єктів нерухомого майна, а також внесення змін до законів, що стосуються проведення інвентаризації об’єктів нерухомого майна та приватизації державного житлового фонду.

Вінницьке БТІ

Починаючи з квітня, коли відбулось офіційне відкриття Вінницького міського БТІ у приміщенні колишнього Будинку Побуту по вул. Соборній, 64, - не надійшло жодної скарги з боку відвідувачів щодо порушення терміну виконання документів, що свідчить про високий рівень організації діловодства та цивілізований підхід до клієнтів. Міське бюро технічної інвентаризації надає багато послуг, які не надаються в БТІ інших міст, – це і оформлення права власності юридичним і фізичним особам, і перепланування квартир, бронювання житла, і, звичайно, інвентаризація і приватизація державного житлового фонду.

Для покращення роботи бюро та задля забезпечення зручності самих городян розроблені алгоритми на комплексне надання послуг. Тепер не потрібно по декілька разів приходити до БТІ для оформлення приватизації – слід лише подати заяву і через певний час забрати готові документи, а виготовленням технічного паспорту, підготовкою документації до рішень виконкому, реєстрацією та оформленням права власності займатимуться фахівці бюро. Інший комплекс послуг допоможе заощадити час клієнтів: людина сама замовляє технічний паспорт, здає документи на приватизацію, а після ухвалення відповідного рішення виконкому - БТІ подає документи на реєстрацію. Діють також комплексні послуги щодо оформлення документів на кооперативні квартири. Фахівці бюро технічної інвентаризації готують документи на виконком, передають їх на реєстрацію, а клієнт отримує повністю готовий комплект документів. Такі ж послуги надаються і при переплануванні квартир. Досить часто трапляється, що люди, які подають документи на приватизацію, не знають, що у новопридбаній квартирі чи то будинку було перепланування. У такому випадку слід подати заяву на перепланування квартири, яку міське БТІ узаконює, а вже після цього клієнт може подавати документи на реєстрацію права власності.

Така система надання послуг працює майже два місяці. За словами начальника КП «Вінницьке міське бюро технічної інвентаризації» Світлани Гунько, відвідувачі залишаються задоволеними. «Раніше на оформлення документів потрібно було витратити майже два з половиною місяці, - розповідає Світлана Гунько. – Виготовлення технічного паспорту займало 30 днів. Підготовка документів до рішення міськвиконкому – також 30 днів. Іще 14 днів – сама реєстрація. На сьогоднішній день при комплексному наданні послуг термін скорочено до 45 днів. Це дійсно зручно та швидко».


Окрім розроблених алгоритмів надання комплексних послуг у бюро, як і в Центрі адміністративних послуг «Прозорий офіс» (який розташовано на першому поверсі мерії) запроваджена електронна система управління чергою - кожен, хто звертається до Вінницького міського бюро технічної інвентаризації за тією чи іншою послугою, простим натисканням пальця на екран спеціального терміналу знаходить потрібну йому послугу і отримує талон з номером своєї черги та номером робочого місця спеціаліста, який цю послугу надає. Відвідувачі очікують своєї черги у комфортному холі, а інформацію про те, що відповідний спеціаліст звільнився, - отримують через спеціальне табло. Система електронного управління чергою дозволяє також здійснювати постійний аналіз роботи як окремого спеціаліста, так і будь-якого підрозділу та бюро в цілому. В будь-який момент можна визначити: скільки відвідувачів прийнято, за якою послугою звертався кожний із них, скільки часу він прочекав черги, як довго його обслуговував спеціаліст, скільки людей зверталося за кожною із послуг.


Переглядів: 13689
Поширень: 0