Наразі для створення некомерційної реклами чиновники шукають талановитих та креативних вінничан. Обмежень за віком, як і обмежень в ідеях немає. Начальник інформаційно-аналітичного управління міської ради Владислав Телень каже, що оргкомітет зацікавить навіть оригінальний вид урни для сміття.

- Конкурс оголошено у чотирьох номінаціях, - зазначає Владислав Телень. - "Почни з себе" - тематика культурної поведінки в громадських місцях та соціальної відповідальності кожного мешканця. "Місто - сад" - збереження, відновлення і дбайливе ставлення до зелених насаджень. "Вінниця - мій дім" - збереження благоустрою міста, паркових зон та пляжів. "В здоровому тілі - здоровий дух" - тематика антиреклами тютюну, алкоголю та наркотиків.

Оголосять результати конкурсу на День міста. Переможцям у кожній номінації обіцяють 500 гривень премії - за перше місце, 300 грн. - за друге, 200 грн. - за третє. Плюс популярність на усе місто. А біг-борди із соціальною рекламою обіцяють розташувати у найкращих і найбільш людних місцях Вінниці.

Про умови конкурсу можна дізнатися на сайті www.vmr.gov.ua


Переглядів: 2950
Поширень: 0