Міська влада на постійному зв’язку

15.02.10 14:12 9360

13 лютого у вінничан є привід відзначити своєрідний ювілей. Саме у цей день, чотири роки тому, у них вперше з’явилась можливість звернутись безпосередньо до міського голови через мережу Інтернет – відкрилась особиста сторінка Володимира Гройсмана на сайті myvin.com.ua. З цього кроку розпочалась реалізація принципу відкритості влади.

Міська  влада на постійному зв’язку

За чотири роки виконавчим органам Вінницької міської ради вдалось вибудувати широку мережу каналів спілкування з мешканцями міста, яка зараз приймає і опрацьовує біля 170 тисяч звернень громадян щорічно.

Навіть сьогодні мешканці далеко не кожного міста України можуть похвалитись тим, що мають можливість звернутись до свого міського голови через мережу Інтернет і отримати від нього особисту відповідь. У вінничан така можливість існує уже чотири роки. Проект створення особистої Інтернет-сторінки на той час виконуючого обов’язки Вінницького міського голови стартував у п’ятницю, 13 лютого 2006 року, але всупереч забобонам, що пов’язані з такою датою, став доволі успішним. Впродовж чотирьох років на цю сторінку надійшло більш ніж 2000 електронних листів і на кожен з них міський голова надав особисту відповідь.

Володимир ГройсманНа перших порах не обходилось без курйозів. Уже як анекдот, згадується діалог між Володимиром Гройсманом і одним з «юзерів». На питання: «А як я можу переконатись, що саме Ви мені відповідаєте?», міський голова відповів: «А як я можу переконатись, що саме Ви мені його ставите?». Сьогодні такі питання уже не виникають. Серед листів, які надходять на цю сторінку, є і пропозиції, і скарги, і особисті питання, і просто побажання успіхів.

Однак запровадженням так званого он-лайн спілкування нововведення не обмежились. Міська влада доводить, що послідовно дотримується принципу відкритого спілкування. Майже водночас зі сторінкою мера стартував ще один канал зворотного зв’язку – телефонна «гаряча лінія міського голови». Запровадження цього каналу теж відбувалось не без певного опору бюрократичної системи. На одній з оперативних нарад у 2006 році, на якій розглядалось, у тому числі, питання реагування на звернення громадян, Володимир Гройсман попередив посадовців: «Якщо ви ігноруєте звернення громадян, то вважайте, що ви не виконуєте мої особисті доручення!»

На сьогоднішній день у міській раді існує багатоканальна система зворотного зв’язку. Залежно від характеру виникаючих питань, мешканці міста можуть скористатись послугами «Прозорого офісу» та відділу звернень, де можна залишити заяву або записатись на особистий прийом до міського голови, його заступників та начальників управлінь, зателефонувати на «Гарячу лінію» або у службу оперативного реагування «Цілодобова варта», надіслати листа міському голові через інформаційні термінали з виходом в мережу Інтернет, які встановлені на першому поверсі міської ради, або поставити запитання на сайтах www.vmr.gov.ua та www.myvin.com.ua, зателефонувати на телебачення чи на радіо під час прямих ефірів, або, врешті-решт, особисто поспілкуватись з міським головою під час його об’їздів і зустрічей з мешканцями міста. Усі звернення, які надходять по різних каналах, фіксуються в єдиній системі і для кожного з них, відповідно до суті поставленого питання, встановлені порядок і терміни опрацювання, а також чітка відповідальність за їх порушення. Загалом за 2009 рік Вінницька міська рада опрацювала майже 170 000 звернень та «сигналів», які поступили від мешканців міста.

«Мені не раз доводилось зустрічатись з переконанням деяких посадовців, що своїми зверненням люди заважають їм працювати. Це бюрократичний підхід, який має бути повністю викоренений. У роботі кожного посадовця є два тісно пов’язаних між собою кола обов’язків: системні проекти розвитку міста і щоденна робота з питаннями, які виникають у мешканців. Одне без іншого просто неможливе, - говорить Володимир Гройсман. – Щоб ці слова не залишались словами, моя команда постійно працює над розширенням доступних каналів спілкування, спрощенням процедур, запровадженням сучасних технологій, навчанням посадовців етиці та психології спілкування в системі муніципального університету, аналізом кожного випадку неналежного ставлення до звернень громадян».

Довідка

«Цілодобова варта» (тел. 15-60)«Цілодобова варта» (тел. 15-60)

Відділ оперативного реагування по усуненню аварійних і надзвичайних ситуацій по місту працює у Вінниці достатньо довго. Два роки тому він був реорганізований і отримав назву «Цілодобова варта». За 2009 рік опрацьовано 15834 звернення. Керівник відділу Антоніна Іващук.

З 2007 року у відділі оперативного реагування запроваджено Call-центр. Усі сигнали про аварійні ситуації фіксуються у базі даних «Диспетчер» і відповідні управління тримають їх на контролі до повної ліквідації проблеми. Цілодобово телефонні дзвінки приймає також психолог, який допомагає людям знайти вихід зі складної ситуації та розібратись із власними емоціями.

«Гаряча лінія» (595-111).«Гаряча лінія» (595-111).

Сектор оперативного опрацювання інформації «Гаряча лінія» створений у 2006 році. Керівник сектору - Світлана Абу-Гтейш. Працівники сектору протягом минулого року опрацювали більше 2,5 тис. звернень.

«Гаряча лінія» фіксує інформацію, яка надходить від мешканців, та передає її у підрозділи міськвиконкому та ЖЕКи, а також контролює термін та якість вирішення проблеми. Мешканцям постійно повідомляється про перебіг справи.

Є проблеми, вирішення яких потребує великих фінансових вливань і тривалого часу. Вони залишаються на контролі у працівників «Гарячої лінії» до моменту повного їх вирішення.

Прозорий офіс.Прозорий офіс.

Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» - унікальний проект для України, який об’єднує представників усіх виконавчих органів міської ради, різних державних органів (управління земельних ресурсів Держкомзему м. Вінниці, Головне управління МНС у Вінницькій області, Вінницька міська та обласна СЕС, Держземінспекція у Вінницькій області, державна податкова інспекція м. Вінниці, Головне управління ветеринарної медицини у Вінницькій області, ГУМВС України у Вінницькій області, Басейнове управління водного господарства р. Південний Буг, Державна інспекція архітектурно-будівельного контролю у Вінницькій області) та адміністраторів дозвільної системи. Знаходиться він на першому поверсі приміщення міської ради. Керівник центру Євген Іщук. У минулому році до Центру звернулось 116265 вінничан.

У «Прозорому офісі» на сьогоднішній день надається 133 адміністративні послуги, що відносяться до компетенції виконавчих органів міської ради, та 50 адміністративних послуг, що відносяться до компетенції місцевих та регіональних державних органів влади. Усі документи дозвільного характеру, а також документи за результатами розгляду звернень фізичних та юридичних осіб, що звертаються за вирішенням різних питань до виконавчих органів міської ради, приймаються та видаються через Центр.

За результатами Всеукраїнського конкурсу «Кращий дозвільний центр», який проводився у вересні 2009 року, вінницький Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» посів І місце серед дозвільних центрів міст обласного значення.

Відділ звернень громадян.Відділ звернень громадян.

Відділ звернень апарату міської ради та її виконкому - ще один орган, який напряму працює із мешканцями Вінниці. Спеціалісти відділу приймають письмові звернення громадян і передають їх на виконання. Згодом, у визначений чинним законодавством термін, надають відповіді вінничанам. Очолює відділ звернень Ірина Єлізарова.

Протягом минулого року спеціалісти виконавчих органів міськради опрацювали близько 36 962 звернень громадян, які надійшли через відділ.

Прийоми громадян.

Щодня на першому поверсі адмінбудівлі міськвиконкому здійснюють прийом городян представники керівного складу міської ради: заступники міського голови, начальники управлінь міської ради. Два рази на місяць із вінничанами зустрічається міський голова Володимир Гройсман. Аби потрапити до мера на прийом, потрібно завчасно записатись у відділі звернень. Заступники міського голови та начальники управлінь приймають без попереднього запису.

Працівники відділу звернень більше двох місяців моніторили рівень активності вінничан, які прагнуть зустрітись із керівниками структурних підрозділів міської ради та заступниками міського голови. За підсумками моніторингу було складено повний графік прийому громадян, який здійснюється на першому поверсі у двох кімнатах. Таким чином вдалось уникнути черг і ефективно розподілити робочий час посадових осіб органів місцевого самоврядування.

Офіційний сайт міської ради www.vmr.gov.uaОфіційний сайт міської ради www.vmr.gov.ua

Був створений у листопаді 2006 року. Технічна підтримка сайту здійснюється управлінням комп’ютеризації та телекомунікацій міської ради (керівник – Олександр Риженко). На сайті міститься інформація про міську раду та її виконавчі органи, мережу міських закладів, в окремому розділі знаходяться рішення міської ради та її виконкому. Постійно поповнюється сторінка новин. Відвідувачі сайту можуть поставити запитання керівництву міста, скориставшись розділом «Звернення від громадян».

Влітку 2009 року офіційний сайт Вінницької міської ради посів четверте місце серед веб-сайтів 176 міст обласного і республіканського значення України по інформаційній відкритості.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)