Ремонтні роботи на Київському мосту не припиняються. Проте, для зручності мешканців міста, з понеділка, 27 листопада, тут відкрито технологічний проїзд в обох напрямках для громадського та легкового транспорту. Транзитному та великогабаритному транспорту наразі по мосту їхати заборонено. Оскільки роботи під мостом і на тротуарній частині проводяться й надалі, періодично рух мостом перекриватимуть, про це вінничан повідомлятимуть завчасно. Швидкість руху по мосту не має перевищувати 10 кілометрів на годину.

Цієї весни у Вінниці розпочалась реалізація масштабного проекту з реконструкції мосту по вулиці Чорновола. Адже він був побудований ще на початку 60-х років минулого сторіччя, і за більш як півстоліття його існування капітальний ремонт тут не проводився. На час робіт для приватного автотранспорту та пішоходів міст був тимчасово закритий. По ньому рухався лише громадський транспорт у реверсному режимі.

Як зазначив директор департаменту капітального будівництва міської ради Ігор Кравець, більшість робіт по реконструкції мосту вже проведена. «За вісім місяців робітники підсилили усі 20 колон та ригелі. Також підсилили більшість арок мостової споруди, 10 надарочних стійок та на двох встановили опалубки для бетонування. Замінили два крайніх ряди мостових балок у кількості 50 одиниць та влаштували монолітну залізобетонну плиту на правій половині мосту. Крім того, облаштовали фундаменти під опори зовнішнього освітлення та вмонтували нові, відгородили тротуарну частину мосту по одній стороні для проведення подальшої її реконструкції», – каже Ігор Кравець. І додає, що по іншій частині об’єкту роботи продовжаться навесні 2018-го, але вже без перекриття руху для приватного автотранспорту.

На Київському мосту відкрили технологічний проїзд в обох напрямках, швидкість руху на цій ділянці не має перевищувати 10 км/годину

Загалом тривалість реконструкції мостової споруди згідно з проектом розрахована на 2 роки. Упродовж 8 місяців 2017 будівельниками виконано 60% від загального обсягу робіт.

Також Ігор Кравець розповів, що по лабораторних дослідженнях на міцність бетону мосту, які проводились спеціалістами випробувальної лабораторії Вінницького національного технічного університету, отримані позитивні висновки – і, відповідно, можна відкрити технологічний проїзд в обох напрямках.

Щодо громадського транспорту, то сьогодні ще тролейбус №10 їздитиме через Київський міст, але з завтрашнього дня – по Центральному, як і було до реконструкції.



Переглядів: 3874
Поширень: 0