«Цілодобова варта» модернізується

18.06.10 16:32 4989

«Цілодобова варта» змінила місце дислокації

«Цілодобова варта» модернізується

Відділ оперативного реагування по усуненню аварійних і надзвичайних ситуацій по місту у Вінниці працює достьб довго. Три роки тому він був реорганізований і отримав назву «Цілодобова варта». 17 червня відділ змінив місце дислокації і переїхав із 5 поверху адмінбудівлі міської ради на 10-ий. У новому приміщенні передбачено втричі більше робочих місць, кожне з яких обладнано сучасною комп'ютерною технікою, яка надає ряд переваг у роботі диспетчерів служби.

Активна реорганізація «Цілодобової варти» розпочалась ще у 2007 році. Тоді у відділі оперативного реагування запроваджено Call-центр. З того часу усі сигнали про аварійні ситуації фіксуються у базі даних «Диспетчер» і відповідні управління тримають їх на контролі до повної ліквідації проблеми. Цілодобово телефонні дзвінки приймає також психолог, який допомагає людям знайти вихід зі складної ситуації та опанувати власні емоції.

«Цілодобова варта» змінила місце дислокації«Це дуже важлива служба в системі управлінні містом,- говорить міський голова Володимир Гройсман. - Вона дозволяє оперативно та якісно реагувати на звернення громадян, а головне - контролювати терміни та якість усунення різнопланових проблем».

Приміщення, у якому раніше базувався відділ, складався із двох кімнат (одна для диспетчерів, інша - для начальника відділу та заступника). Робочі місця були забезпечені обладнанням, яке забезпечувало оптимальну роботу диспетчерів. Уже три роки у відділі щодоби працює два диспетчера (раніше був один).

Тепер диспетчери «Цілодобової варти» працюватимуть у більш комфортних умовах. Окрім нового приміщення працівники «Цілодобової варти» отримають вдосконалене програмне забезпечення. Також зміниться картка, яку диспетчери оформлюють по кожному дзвінку. Вона буде більш детальна та розширена. Відділ оснащений 4-канальним телефоном 15-60, 5 лініями міського телефонного зв'язку та 13 лініями прямого зв'язку з підприємствами що надають послуги населенню.

На сьогоднішній день база даних «Диспетчер» від початку її створення нараховує - 47030 звернень громадян. За добу надходить близько 1500 дзвінків на номер телефону 15-60. З них реєструється від 60 до 250 звернень. Здебільшого вони стосуються аварійних ситуацій: відключення світла, гарячої чи холодної води, поривів на мережах, з приводу житлово-комунальних проблем.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)