- Таке комплексне вивчення транспортної проблеми у Вінниці не проводилось ніколи, - повідомив начальник управління транспорту, енергетики та зв\'язку міської ради Юрій Іорданов - За два роки у місті плануємо повністю вирішити проблеми з перевезенням пільговиків з віддалених районів міста до електротранспорту.

Програма передбачає три етапи реалізації: которкостроковий, середньостроковий та довгостроковий. В рамках реалізації першого етапу створено Муніципальний автобусний парк та базі Вінницького ТТУ та проведено запуск п\'яти автобусів, які здійснюють перевезення пасажирів з мікрорайону „Старе місто”.

В рамках реалізації другого етапу, за словами Юрія Іорданова, планується введення експрес-перевезень та вивчення руху транспорту на межі Вінниці. З ближніх сіл автобуси та маршрутки мають лише доставляти людей до міста.

- Це модель ще тих "комуністичних" часів, але як прорахували фахівці - вона найбільш оптимальна, - пояснює Юрій Іорданов. - Для пільговиків система, яку підтримує зараз мер - ідеальний варіант. Ми рахували економіку. Один автобус буде нести збитків 100 тис. грн. на рік. Справа у тому, що пасажирські перевезення майже завжди збиткові якщо їх не дотувати з бюджету. Дотувати потрібно, аби вийшли на роботу 2 водія на день, 4 кондуктори, плюс обслуговування: механік, лікар... Ми це робимо свідомо, тому що по-іншому не зможемо задовольнити попит нашого населення на ті пільги, які дала держава. Але держава цього року на 60% недодала субвенцій на утримання електротранспорту з держабюджету.

Розробляли програму на базі Вінницького технічного університету. Це чотири томи досліджень, тисячі людиноднів, понад дві тисячі сторінок кропіткого аналізу та висновків фахівців.


Переглядів: 3145
Поширень: 0