Презентація одного з найбільших інвестиційних проектів в області, а саме ВАТ «Миронівський хлібопродукт» відбулась 8 липня 2008 року у приміщенні облдержадміністрації.

У презентації взяли участь голова облдержадміністрації Олександр Домбровський, голова обласної Ради Григорій Заболотний, Голова правління ВАТ «Миронівський хлібопродукт» Юрій Косюк, директор ЗАТ «Зернопродукт» Микола Кучер.

У своєму виступі Олександр Домбровський зазначив, що вартість інвестиційного проекту, який заплановано реалізувати до 2015 року складає 1,5 млрд. доларів.
Цим проектом передбачається створення близько 8 тисяч робочих місць, забезпечення працівників житлом – будівництво більш ніж 250 квартирного будинку та 2-х гуртожитків, забезпечення харчуванням за символічну плату в 1 гривню, матеріальна допомога і преміювання працівників за сумлінну працю, а також створення багато інших соціальних благ особливо для працівників підприємства.

Згідно проекту, який реалізовуватиметься у м.Ладижині передбачені заходи для збереження екології. А саме, збереження чистоти водойм. На підприємствах компанії використовуються передові системи очищення води Nijhuis Water Technology. Використовуються новітні спеціальні системи очищення та знезараження стічних вод чим досягається повне очищення води. З метою збереження чистоти навколишнього середовища використовуються цехи утилізації відходів оснащені спеціальними біофільтрами для очищення повітря.

За словами Григорія Заболотного, реалізація такого проекту в області - це надзвичайно великий крок вперед.

Для довідки:
ЛІДЕР АГРАРНОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ
Працює З 1998 РОКУ
Ключові принципи роботи компанії:
- Лідерські позиції на ринку курятини;
- Високий рівень вертикальної інтеграції компанії;
- Лояльність та довіра споживачів до торгових марок компанії;
- Власна розвинута дистрибуційна та франчайзінгова мережа;
- Сучасні підприємства з найновішим обладнанням;
- Високі стандарти біо-безпеки на підприємствах компанії;
- Великий асортимент продукції представлений відомими торговими
Марками.
Історія розвитку компанії
До складу групи підприємств входить:
1998 р. - Створення АТЗТ “Миронівський хлібопродукт” на базі НТБЦХП
До складу МХП входить ВАТ “Миронівський завод з виготовлення круп і комбікормів”;
1999 р. - Птахофабрика ДП “Перемога нова”;
2001 р. - До складу АТЗТ “Миронівський хлібопродукт” входять:
ЗАТ “Дружба Народів Нова”, ТОВ “Старинська птахофабрика”
2002 р. - До групи приєдналися:
-ЗАТ “Оріль-Лідер”, ЗАТ “Снятинська Нова”, ТОВ “Агрофірма “Київська
Випуск першої продукції під ТМ “Наша Ряба”;
2003 р. - До складу групи входить Птахофабрика “Шахтарська Нова”
МНР стає лідером українського ринку м\'яса птиці
2004 р. - Заснування ВАТ “Зернопродукт”. Входження до групи ТОВ “Катеринопільський елеватор” та Таврійського комбікормового заводу
2006 р. - Відкриття Миро-нівського м’ясо-переробного заводу “Легко”, який ви-готовляє продукцію під ТМ “Легко!”;
2007 р. - Ведення в експлуатацію першої черги Миронівської птахофабрики

Основні напрями діяльності компанії
Зернові
• майже 100 % вирощується МХП
Комбікорми
• 100% комбікормів виробляється на 3-ох підприємствах. Зерно зберігається у 6-ти елеваторах МХП
Інкубаційні яйця
• 91% від потреби компанії виробляється на 2-ох батьківських птахофабриках
Вирощування
• 100% бройлерів вирощується на 4-ох бройлерних птахофабриках компанії
Виробництво
• 100% курятини виробляється на власних підприємствах компанії
Дистрибуція
• 100% курятини доставляється до кінцевого споживача протягом 12-ти годин 152 спеціальними транспортними засобами
Роздрібна торгівля
• продається у Франчайзингових точках компанії
Ключові торгові марки компанії
Загальна стратегія - досягнення лідерських позицій в усіх сегментах, де присутня компанія
“Наша Ряба” – бренд № 1, зі 100% впізнаваністю
Мета компаніїдосягнути такої ж оцінки бренду для усіх інших торгових марок компанії
- Миронівський «Хлібопродукт»;
- «Наша ряба»;
- «Легко»;
- «Фуагра»;
- СТОВ «Дружба народів»;
- «Ангус»
Вінницький проект – 2009-2015рр.
Складові проекту:
- Птахофабрика виробничою потужністю 420 000 тонн на рік в забійній вазі;
- Комбікормовий завод потужністю 1 200 тонн на рік;
- Маслопресовий завод потужністю 500 тон на рік переробки насіння соняшника;
- Рапсоекстракційний завод потужністю 350 000 тон на рік;
- 9 елеваторів загальною потужністю по зберігання зернових та маслинних культур більш ніж 1 000 000 м3
Соціальна відповідальність компанії
Створення нових робочих місць – близько 8 тисяч
Забезпечення працівників житлом – будівництво більш ніж 250 квартирного будинку та 2-х гуртожитків
Забезпечення харчуванням за символічну плату в 1 гривню
Матеріальна допомога і преміювання працівників за сумлінну працю
Програми для підвищення кваліфікації працівників
Стажування за кордоном
Навчання дітей працівників за кошти підприємства
Підтримка молодих спеціалістів
Заходи для збереження екології
Програма “Молодий спеціаліст”
Щороку близько 200 студентів провідних аграрних ВНЗ України проходять практику на підприємствах МХП.
Більше половини студентів, які проходили практику, працевлаштовуються на підприємствах МХП.
Молоді спеціалісти отримують підтримку під час адаптації до роботи на підприємстві.
За успішні результати роботи молоді спеціалісти отримують премії та житло.
Заходи для збереження екології
- Збереження чистоти водойм:
На підприємствах компанії використовуються передові системи очищення води Nijhuis Water Technology ;
Використовуються новітні спеціальні системи очищення та знезараження стічних вод чим досягається повне очищення води.
- Збереження чистоти навколишнього середовища:
Цехи утилізації відходів оснащені спеціальними біофільтрами для очищення повітря;
Застосування біофільтрів повністю очищує повітря і знищує будь-які можливі неприємні запахи;
Використання власних цехів утилізації повністю вирішує проблему з відходами виробництва;
Використання добрив органічного походження, дозволить зберегти родючість та екологічну чистоту земель.


Переглядів: 4658
Поширень: 0