Національний мобільний оператор «Київстар» у співпраці з Вінницькою міською радою та Вінницьким міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді послідовно реалізує програму безперешкодного виклику служб екстреної допомоги для вінничан з проблемами слуху та мовлення.

Після успішного впровадження SMS-виклику Швидкої допомоги «03» і Аварійної служби газу «04» компанія «Київстар» залучила до проекту «Почуй мене!» і Вінницьке УМВС. В рамках проекту «Київстар» забезпечив встановлення технічних і програмних засобів, а також комутацію й транслювання повідомлень до центру операторської підтримки. Для SMS-виклику міліції виділений спеціальний номер. Відправивши повідомлення на цей номер, люди з вадами слуху й мовлення зможуть викликати правоохоронців без сторонньої допомоги адже диспетчер УМВС отримуватиме на дисплеї всю необхідну інформацію включно з місцезнаходженням абонента, який надіслав SMS. Сьогодні у м. Вінниця таких людей з особливими потребами проживає більше 150 осіб.

Заступник Вінницького міського голови Андрій РЕВА: «Міська влада вдячна компанії «Київстар» за її активну участь у вирішенні гострих соціальних проблем жителів Вінниці. Реалізовуючи свою загальнонаціональну соціальну ініціативу «Для людей, для країни!» у нашому місті, «Київстар» забезпечив вінничанам з особливими потребами можливість виклику екстрених служб за допомогою SMS, а також постійно відгукується на усі соціально важливі запити громади».

Начальник Центру зв’язку УМВС України у Вінницькій області Віктор БОНДАР: «Люди з особливими потребами є найбільш уразливою категорією населення. Раніше через відсутність спеціальних засобів комунікації ці громадяни в екстрених ситуаціях лишались сам на сам з небезпекою. Тепер завдяки проекту «Київстар» вони можуть без сторонньої допомоги викликати міліцію і повідомити всю необхідну інформацію для оперативного реагування наших підрозділів».

Директор Київського регіонального управління «Київстар» Віктор СКЛЯР:

«Людям з вадами слуху і мовлення важко самостійно викликати службу допомоги. Тож SMS-виклик рятувальників є чи не єдиним виходом. Тому в 2007р. у партнерстві із мерією та громадською організацією «Паросток» компанія «Київстар» розпочала впровадження проекту «Почуй мене!» - SMS-виклик служб порятунку. До програми вже залучено Швидку допомогу, Аварійну службу газу та міліцію. Приємно усвідомлювати, що ми робимо вкрай потрібну справу,- адже за повідомленням Вінницької міської станції швидкої допомоги минулого тижня саме завдяки SMS-виклику було вчасно надано допомогу 2 вінничанам».

Директор Вінницького міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Світлана СУЛІМОВА: «Завдяки ефективній співпраці нашого Центру з «Київстар» реалізовуються нові можливості для покращення соціальної сфери міста та захисту інтересів людей з обмеженими фізичними можливостями. Сподіваюся, що інші компанії наслідуватимуть цей позитивний досвід взаємодії бізнесу і соціальних служб у розв’язанні нагальних проблем місцевих громад та служінні людям».

Механізм виклику міліції за допомогою SMS наступний:
  1. Розроблено спеціальний шаблон SMS-повідомлення, з яким ознайомлено всіх потенційних користувачів м. Вінниця. Саме такого формату повідомлення відсилатиметься абонентом у разі необхідності викликати міліцію.
  2. Сформована і постійно оновлюється база даних людей із вадами слуху й мовлення.
  3. Абонент відправляє з мобільного телефону повідомлення на спеціально виділений номер, після чого на дисплеї диспетчера з’являється вся інформація про самого абонента.
  4. Диспетчер УМВС направляє наряд за вказаною в базі даних адресою після отримання SMS-виклику.
  5. Наряд міліції здійснює виїзд.


Переглядів: 3830
Поширень: 0