Про дані нововведення повідомив замгенерального директора "ВКонтакте" Ілля Перекопський.

Рекламодавці самостійно обиратимуть, за що нараховувати віртуальну валюту. У якості прикладу наводяться такі активності, як реєстрація на промо-стайті, проходження тестів, завантаження та установка демо-версії продукту.

"Оффери для нас – додатковий спосіб залучення цікавої для рекламодавців аудиторії. Суттєву частину користувачів ігрових додатків ВКонтакте складають офісні працівники – тобто, платоспроможна аудиторія", – відзначив Перекопський.

Нову систему вже протестували компанії МегаФон, Duracel та Groupon. За словами керівництва соцмережі, адміністрація вжила заходів проти "накруток" з боку користувачів – участь у кампаніях рекламодавців буде прив\'язана до IP-адреси.


Переглядів: 2206
Поширень: 0