В ательє AMG завершили роботу над внедорожной лінійкою компанії Mercedes-Benz: офіційно представлений самий потужний позашляховик у сімействі Mercedes-Benz GL. Семимісцевий флагман отримав 557-сильний V8, активну підвіску і трехрежімние трансмісію.

Слідом за Mercedes-Benz ML 63 AMG і відразу двома "зарядженими" модифікаціями "Гелендваген" з воріт ательє в Аффальтербахе готовий виїхати і найпотужніший на сьогодні Mercedes-Benz GL, який також отримав цифри 63 в індексі. Він забезпечений вже відомим 5,5-літровим V8 з подвійним турбонаддувом і безпосереднім уприскуванням, чия потужність доведена до 557 кінських сил, а кількість крутного моменту досягає 760. У результаті позашляховик за допомогою повного приводу і спортивної 7-ступінчастою АКПП витрачає на розгін до 100 км / год всього 4,9 секунди при середній витраті палива 12,3 л. Про можливість установки пакета AMG Performance, що збільшує потужність двигуна, поки не повідомляється.

Коробка передач може працювати в одному з трьох режимів - так званому "режимі контрольованої ефективності" (у ньому активована функція "старт-стоп", перемикання відбуваються раніше, а відгуки на педаль газу задемпфирован), а також спортивний і ручному режимах. Відзначається також, що розподіл крутного моменту зафіксовано в пропорції 40:60. У стандартне оснащення позашляховика входить і активна підвіска Ride Control з пневмоелементи, адаптивною системою демпфірування і активними стабілізаторами поперечної стійкості. Підвіска також пропонує три режими роботи - "Комфорт", "Спорт" і "Спорт плюс".

Крім того, позашляховик отримав нову систему стабілізації, фірмовий електромеханічний підсилювач керма, 21-дюймові колісні диски з величезними гальмівними механізмами, більш агресивний дизайн кузова і деякі спортивні елементи в салоні, включаючи рульове колесо і передні крісла.


Переглядів: 3423
Поширень: 0