У США побачив світ перший журнал з відео-рекламою.

Свіжий випуск щотижневого розважального видання Entertainment Weekly містить плоскі ідкокристалічні дисплеї, на яких демонструється реклама напою Pepsi Max і трейлери телепередач каналу CBS.

Крім того, журнал забезпечений вбудованими динаміками, тому читачі (або все-таки глядачі?) можуть не лише дивитися, але і слухати рекламу. Кожна сторінка з дисплеєм зберігає в цілому 40 хвилин рекламного відео.

Рідкокристалічні дисплеї завтовшки 2,7 мм, порівняні за розміром з екранами телефонів, обладнані акумуляторами, які можна заряджати через порт міні-USB. Одного заряду батареї вистачить на 70 хвилин перегляду.

Відеоролики запускаються, як тільки читач перевертає сторінку; схожа технологія використовується сьогодні в музичних листівках.

Втім, у видання з відеорекламою є і декілька очевидних вад. По-перше, сторінки з дисплеями товщі за інші, тому журнал неможливо швидко перегорнути від початку до кінця. По-друге, реклама завантажується далеко не відразу, на це йде кілька секунд.

Entertainment Weekly з відеорекламою отримали кілька тисяч передплатників у Лос-Анджелесі та Нью-Йорку. Про те, в яку суму експеримент обійшовся рекламодавцям (CBS і Pepsi), не повідомляється.

Технологію "відео на папері" розробила американська компанія Americhip, яка також пропонує випускати ароматизовані журнали, із запашними сторінками.


Переглядів: 2512
Поширень: 0