10 березня в США стартували продажі телевізорів нового покоління, які підтримують роботу у тривимірному режимі. Перші плазмові 3D-панелі випустили на ринок одразу дві великі компанії - Panasonic та Samsung, а влітку очікуються стереотелевізори від Sony.

Panasonic представить нову модель 50-дюймового телевізора популярної лінії Viera HDTV, яка продаватиметься разом з комплектом для проглядання стереопрограмм, тобто з Blu-ray плеєром і 3D-окулярами, і коштуватиме близько 2500 доларів.

Samsung спочатку запропонує дві 3D-панелі - з діагоналлю 46 і 55 дюймів. Протягом декількох наступних місяців буде представлено ще 13 телевізорів з можливістю демонстрації об\'ємної картинки. Комплект з 46-дюймової моделі, двох пар спеціальних окулярів і плеєра Blu-ray з підтримкою 3D коштуватиме на американському ринку приблизно 3 тисячі доларів. Ціна зростатиме в залежності від діагоналі екрану.

Інший визнаний виробник високотехнологічної продукції - компанія Sony - розпочне продажі своїх 3D-телевизорів Bravia 10 червня, розраховуючи вийти вже на зростаючий ринок інноваційних електронних технологій. Передбачається, що телевізори будуть чотирьох розмірів: з діагоналлю від 40 до 60 дюймів. Орієнтовна ціна становитиме 2,4-6,4 тисячі доларів.

Виробники телевізорів сподіваються, що нова технологія дасть такий же поштовх зростання галузі, як це трапилося під час переходу з чорно-білих на кольорові телевізори.

Проте багато аналітиків звертають увагу, що споживачі, які не так давно розкупили новенькі HDTV панелі, навряд чи будуть готові найближчим часом викласти досить велику суму за новий телевізор. Крім того, перші покупці 3D-пристроїв мають бути готові до обмеженого вибору контенту.

Утім, нагадаємо, 31 січня британський телеканал Sky Sports вперше провів 3D-трансляцію футбольних матчів англійської прем\'єр-ліги. А вже влітку цього року в США почне віщання спортивний 3D-телеканал ESPN.

За прогнозами аналітиків iSuppli, у поточному році у всьому світі буде реалізовано близько 4,2 млн 3D-телевізорів. Виручка виробників становитиме приблизно 7,4 млрд доларів.

Тим часом у Бельгії напередодні вийшла перша газета у форматі 3D. До кожного експериментального номера спортивного видання Derniere Heure додаються спеціальні окуляри, які дозволяють проглядати всі ілюстрації в номері в об\'ємному зображенні.


Переглядів: 2194
Поширень: 0