Нова рекламна кампанія UKR.NET спрямована на офіси

23.06.10 11:21 1956

Нова  рекламна кампанія UKR.NET спрямована на офіси

53 % аудиторії порталу UKR.NET – це люди 25-44 років, більшість яких – працівники офісів. Вони використовують Інтернет, у першу чергу, для вирішення практичних задач. Як зазначив директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит» Вадим Пустотін під час онлайн-конференції, присвяченій наміру UKR.NET обійти пошукачі в якості стартової сторінки в Україні: «Дуже багато офісних співробітників мають потребу в швидкому доступі до пошти, новин та інших Інтернет-ресурсів. Для них важливо, щоб усе було під рукою. Вони не схвалюють нав’язливу рекламу, цінують лаконізм, стриманий діловий стиль в оформленні. UKR.NET усе це має. Крім того, на порталі представлена унікальна послуга – віртуальна флешка E-Disk. Ті офісні працівники, котрі хоча б раз скористались нею, починають регулярно користуватись і порталом».

UKR.NET зібрав оптимальний набір сервісів, необхідних для офісного працівника, – електронну пошту, яка пересилає великі файли до 10 Гб, віртуальну флешку e-Disk об’ємом 4 Гб, яка вміє «ділитись» файлами, стрічки свіжих новин, персональний сервіс закладок, посилання на найбільш затребувані сайти. Окрім цього, до послуг користувачів – пошуковий блок «4 в 1», де представлені чотири найбільш популярні пошукові системи.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Ukr.net
Система Orphus

Останні новини

Реклама