Для допомоги мешканцям, які мають бажання створити об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, протягом місяця буде розроблено алгоритм дозвільних процедур. Після того, як він буде затверджений виконкомом, голови ОСББ не будуть витрачати безліч часу на те, щоб прийняти будинок на баланс, заключити договори з підприємствами та, при необхідності, поновити документи.

На останньому засіданні виконавчого комітету міської ради начальник департаменту житлового господарства Сергій Кушнір доповів про результати створення та функціонування об’єднань співвласників багатоквартирних будинків на території Вінниці. «На сьогоднішній день у місті створено 271 ОСББ, - каже він. - Починаючи з 2008 року, зі створенням відділу розвитку ОСББ та активного інформування мешканців, динаміка створення об’єднань зросла і тепер щорічно реєструється 30-35 об’єднань». Протягом поточного року вже зареєстровано 12 ОСББ і ще 2 будинки знаходяться в стадії реєстрації. Департаментом житлового господарства ведеться робота щодо активізації створення ОСББ, проводяться навчання для мешканців, які бажають прийняти будинок на своє утримання. На сьогоднішній день 67 ОСББ приватизували прибудинкові території. Для порівняння – у Києві лише 6 об’єднанням вдалося вирішити це питання.

Однак за словами голів ОСББ, які теж були присутні на засіданні виконкому, вони стикаються з серйозними труднощами, коли намагаються укласти договори з підприємствами-надавачами послуг (такими як «Обленерго», «Облводоканал» та ін.). Основна проблема – відсутність нормативної документації на будинок. «При відсутності документів, їх потрібно поновлювати, на що у ОСББ немає коштів, - розповідає голова ОСББ «Злагода», яке розташоване за адресою вул. Першотравнева, 94, Галина Ахметсафіна. - А щоб заключити договори з підприємствами у мене пішло майже півроку».

Міський голова Володимир Гройсман зазначив, що така ситуація не є нормальною: люди не повинні ходити місяцями, щоб заключити договори, тому необхідно знайти механізм взаємодії. «Необхідно розробити алгоритм цієї дозвільної процедури: як, за який період часу, і хто має видати документи від підприємств, що надають послуги, - каже мер. - Погодити цей алгоритм з надавачами послуг і потім тих, хто його порушуватиме, ми будемо залучати до відповідальності, тому що будь-який чиновник має надавати якісну послугу». Даний алгоритм буде відпрацьований департаментом житлового господарства спільно з Ресурсним центром та головами ОСББ і через місяць винесено на розгляд виконкому. ​



Переглядів: 4852
Поширень: 0