Володимир Гройсман контролює виконання вимог по підвищенню якості послуг держреєстраторами майна

29.07.13 16:25 2443

29 липня міський голова Володимир Гройсман провів чергову нараду по питаннях роботи міськвідділу Державного реєстру речових прав.

Володимир Гройсман контролює виконання вимог по підвищенню якості послуг держреєстраторами майна

29 липня міський голова Володимир Гройсман провів чергову нараду по питаннях роботи міськвідділу Державного реєстру речових прав, аби перевірити виконання протокольних доручень спільної наради, які були зафіксовані минулого тижня під час спільної зустрічі із керівництвом обласного управління юстиції та міського відділу Держреєстру речових прав.

Керівник міського відділу Державного реєстру речових прав Анатолій Журавський повідомив, що вже з 1 серпня у відділі працюватимуть 5 реєстраторів (раніше було двоє, при цьому були випадки, коли прийом вівся взагалі лише одним працівником). А з 10 серпня відділ працюватиме вже в кількості 7 реєстраторів – саме стільки передбачено діючим штатним розписом.

Однак цієї кількості працівників для міста Вінниці вкрай недостатньо (як вже повідомлялось, в інших містах їх кількість більша в рази), тому Володимир Гройсман доручив учасникам наради підготувати спільного листа щод розширення штатної чисельності міського відділу Державного реєстру речових прав, який за його підписом буде направлений голові Державної реєстраційної служби України Дмитру Вороні. Керівництво міста та Головного управління юстиції у Вінницькій області сподіваються, що спільними зусиллями роботу реєстраційної служби вдасться нарешті налагодити. Ситуація ускладнюється тим, що ця структура не підпорядкована органам місцевого самоврядування. А з 23 липня вона виведена і з підпорядкування обласних управлінь юстиції.

Анатолій Журавський розповів і про додаткові проблеми, які потребують вирішення: виділення комп’ютерів для роботи держреєстраторів та приміщення для архіву документів, а також потребу у ще одному консультанті. Володимир Гройсман поставив завдання оперативно вирішити всі ці питання: «Все від нас залежне, що потрібно, аби робота відділу увійшла в штатний режим, ми допоможемо. Від вас прошу єдиного – навіть при цій катастрофічній нестачі кадрів максимально пришвидшити прийом і обробку документів. І «підтягнути» ті «хвости», які ви отримали у спадок від колишнього керівництва реєстраційної служби і міського відділу. А ми спільно із облдержадміністрацією і обласним управлінням юстиції направимо клопотання керівництву Державної реєстраційної служби про розширення штату ваших працівників до необхідної кількості.»

Для довідки:

23 липня за результатами спільної наради керівництва міста та Головного управління юстиції у Вінницькій області була поставлена жорстка вимога за два тижні навести порядок в роботі реєстраційної служби речових прав громадян.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)