• Моя Вінниця
  • Новини Вінниці
  • Влада
  • Сергій Моргунов звернувся до філій ПриватБанку та "Укрпошти" не брати з вінничан комісію під час оплати рахунків за комунальні послуги

Сергій Моргунов звернувся до філій ПриватБанку та "Укрпошти" не брати з вінничан комісію під час оплати рахунків за комунальні послуги

18.11.15 17:18 2936

Сергій Моргунов звернувся до філій ПриватБанку та "Укрпошти" не брати з вінничан комісію під час оплати рахунків за комунальні послуги

Вчора у Вінниці відбулася чергова нарада в.о. міського голови Сергія Моргунова з представниками підприємств житлово-комунальної сфери міста. Сергій Моргунов звернувся до представників ПриватБанку та "Укрпошти" піти на зустріч вінничанам та звільнити від додаткової комісії людей, які у їхніх установах сплачують за комунальні послуги. Зазначив про важливість вчасної ліквідації наслідків аварійних ситуацій та необхідність змінювати роботу ЖЕКів та підвищувати якість обслуговування клієнтів.

Серед іншого, на зустрічі 18 листопада йшлося про виконання доручень Сергія Моргунова, які він дав на попередній нараді   та плани на майбутнє.

Заступник міського голови Ігор Корольчук розповів про ситуацію щодо збору показників квартирних лічильників. «У Вінниці діє відпрацьована система загальноміського збору показників квартирних лічильників, запроваджена з травня 2014 року. На сьогодні для забезпечення точності нарахувань поточні показники приладів обліку подаються в останні три дні звітного місяця. У тому числі використовуючи такі сервіси як сайт pay.vn.ua, зателефонувавши оператору за номером 65-11-11, або ввести показники в телефонному тональному режимі за номером 50-01-60», – каже Ігор Корольчук.

Ігор Корольчук зазначив, що даний механізм використовується і надавачами послуг, крім вінницьких міських електричних мереж. «До питання зміни механізму збору показників це підприємство повернеться після прийняття змін до відповідної постанови щодо правил користування електричною енергією», – зауважив Ігор Корольчук.

Під час наради Сергій Моргунов звернувся до представників ПриватБанку та "Укрпошти" розглянути можливість звільнити від додаткової комісії людей, які у їхніх установах сплачують за комунальні послуги. «У першу чергу потрібно думати про інтереси людей, адже це не комерційні суб’єкти або підприємці, а прості мешканці, вінничани. Тому просив би піти на зустріч в даному питанні», – каже Сергій Моргунов.

Сергій Моргунов звернувся до філій ПриватБанку та "Укрпошти" не брати з вінничан комісію під час оплати рахунків за комунальні послуги

Йшлося й про дотримання термінів ліквідації аварійних ситуацій, які не повинні перевищувати три години. «Зазвичай протягом місяця ми реєструємо приблизно чотири з половиною тисячі звернень, близько 16 з них мають порушення термінів ліквідації аварійних ситуацій. Це не велика кількість, але випадки із затримкою ліквідації все-таки існують», – зазначила начальник відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» Антоніна Іващук.

Коментуючи це питання Сергій Моргунов заначив, що порушення термінів ліквідації аварійних ситуацій потрібно звести на мінімум, бо кожне відключення – це незручності та дискомфорт для людей.

Директор департаменту кадрової політики Тетяна Ласкавчук розповіла про роботу, яку планується провести із персоналом комунальних підприємств щодо підвищення їхньої кваліфікації та покращення якості комунікації із клієнтами.

Сергій Моргунов звернувся до філій ПриватБанку та "Укрпошти" не брати з вінничан комісію під час оплати рахунків за комунальні послуги

Доповідали на нараді й про ситуацію з ремонтом ліфтів. «У цьому році було заплановано капітально відремонтувати 50 ліфтів. За рахунок того, що підприємство власними силами виготовляє корпуси ліфтів, нам вдалося дещо перевершити плани. Тому, до кінця року буде зроблено ремонт 54 ліфтів, – каже Ігор Корольчук. – Щодо нової системи диспетчеризації, то наразі підприємство «Вінницяміськліфт» встановило її на 35 ліфтах. У цій системі є чимало переваг. Так, практично всі показники, які стосуються аварійного стану чи зупинки подаються на сервер і оператор «Вінницяміськліфт» бачить будь-яку проблему. Наприклад, якщо раніше відбувалась зупинка підйомника, то для того, щоб його відремонтувати, виходив механік, визначав поломку, потім ішов на склад, брав все, що потрібно, потім знову повертався і ремонтував. На сьогодні цей механік вже знаючи поломку бере з собою необхідну деталь і ремонтує цей ліфт. Тобто набагато оперативніше виконуються роботи. Крім того, на сьогодні обслуговування диспетчеризованого ліфта дешевше ніж простого. Наступного року ми будемо продовжувати цю роботу».

Підсумки наради підбив Сергій Моргунов. «Від ефективного менеджменту залежить успіх будь-якого комунального підприємства, а від якісного надання послуг залежить задоволеність вінничан – тих, кому ви ці послуги надаєте. Ми будемо продовжувати тримати на контролі роботу кожного комунального підприємства. Звертаюсь до керівників: ви маєте завжди пам’ятати, що пріоритет номер один – це люди», – сказав Сергій Моргунов.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)