Кандидати на посади проходять іспит у два етапи: перший - виконання письмових завдань, другий - співбесіда, яку проводить спеціальна комісія. Міський голова Володимир Гройсман особисто бере участь у співбесідах із учасниками конкурсу.

Вислів «Кадри вирішують все» - давно став аксіомою у сучасному світі. Тому роботі над покращенням якісного складу управлінських структур міської ради з кожним роком приділяється дедалі більше уваги. Торік було створено окремий підрозділ, управління кадрової політики міської ради, який взяв на себе всю роботу, пов\'язану із формуванням кадрового резерву, контролем за якісним підбором нових працівників, організацією заходів по підвищенню кваліфікації працюючих управлінців (в рамках програми «Муніципальний університет»).

Виклики сьогодення ставлять перед міською владою нові вимоги до підвищення рівня надання адміністративних послуг та вирішення управлінських задач і окреслюють нові завдання, які працівники органів місцевого самоврядування повинні вирішувати якісно та оперативно. Із ухваленням концепції Стратегічного плану розвитку міста «Вінниця:2020» постало питання проведення повної реорганізації виконавчих органів та ще більших змін в кадровій роботі.

Рішення про реорганізацію структури виконавчих органів депутати міської ради ухвалили в січні поточного року. Тоді і розпочалась робота по оптимізації: ліквідації 38-ми управлінь та відділів і створення 35 нових підрозділів - департаментів та самостійних відділів. Цей процес полягає не у перейменуванні існуючих управлінь в департаменти, а у створенні якісно нової управлінської структури, яка буде іншою як по своїй суті та підходах до організації роботи, так і по своєму складу.

Спочатку були розроблені Положення департаментів та відділів, які не є формальними документами, а реально відображають завдання і функції кожного підрозділу відповідно до нового штатного розпису. Таким чином керівники майбутніх департаментів отримали реальну картину стосовно того, які функції повинен виконувати кожен працівник та який професійний рівень він повинен мати для успішного виконання відповідних завдань, прописаних у Положеннях. Ці критерії і лягли в основу вимог до кандидатів на заміщення вакантних посад.

У 10-му номері «Вінницької газети» від 4 лютого 2011 року було опубліковано оголошення про конкурс на заміщення вакантних посад, згідно якого усі існуючі посади майбутніх департаментів та відділів були вакантні. Протягом місяця після опублікування цієї інформації приймались документи від потенційних претендентів на роботу в міській раді. А на початку минулого тижня розпочався сам конкурс, за результатами якого спеціальна комісія у складі секретаря міської ради Сергія Моргунова, заступників міського голови, керівників управлінь і відділів приймає рішення про прийняття на роботу того чи іншого кандидата.

«За підсумками минулого конкурсного тижня укомплектовано уже 13 майбутніх департаментів. У конкурсі брали участь не лише працівники виконавчих органів, а й ті, хто до цього не працював у міській раді. Заяви подали 565 чоловік. З них 52 - не посадові особи місцевого самоврядування. Кандидати на посади у переважній більшості уже пройшли письмовий конкурс. Його суть полягає у тому, щоб за годину дати відповідь на 5 запитань, які стосуються Конституції України, законодавства України про органи місцевого самоврядування, інших законів та профільних питань», - розповідає начальник управління кадрової політики міської ради Тетяна Ласкавчук.

«Щодня у міській раді відбувається публічний конкурс, - говорить міський голова Володимир Гройсман. - Я особисто беру у ньому участь, бо хочу бачити тих людей, з якими далі ми будемо йти і працювати. Не заради того, щоб просто працювати, а заради того, щоб давати чіткий і зрозумілий результат роботи. Дуже важливо, щоб кожен управлінець, від керівника департаменту до головного спеціаліста, - були патріотично налаштовані, щоб люди були здатні не просто займати посади, а робити конкретну справу. Тому й відбувається створення нової оптимізованої структури. Минулого року у нас відбувалось стажування молодих спеціалістів. Із 20 чоловік ми відібрали двох, які були зараховані до кадрового резерву і вони в принципі не працювали в міській раді і тільки вчора я прийняв цих двох молодих людей на роботу з кадрового резерву. Я думаю, що не помиляюсь і вони будуть якісними працівниками. Це люди, які мають стержень і зможуть якісно працювати на громаду, на місто. Хочу сказати, що я не боюсь поповнення нашої команди молодими людьми, які не мають досвіду такої роботи. Якщо вони талановиті і мають певні здібності, то ми їх дуже швидко навчимо і вони почнуть якісно працювати».

Потрапити на роботу у виконавчі органи Вінницької міської ради й до сьогодні було можливо лише винятково за результатами конкурсу. Головою конкурсної комісії є секретар міської ради Сергій Моргунов. На період повного кадрового «перезавантаження» він разом із міським головою та іншими членами комісії щодня проводить співбесіди із кандидатами на вакантні посади. «У нас такі конкурси проходили постійно і лише за їх результатами люди приймались на роботу, - говорить Сергій Моргунов. - Але такого, щоб одночасно усі посади виконавчих органів були вакантними, - ще не було. Особливістю цього конкурсу є й те, що міський голова особисто спілкується із кожним кандидатом і є такі, хто після цієї співбесіди залишає раніше займану посаду. Вимоги до претендентів на роботу у міській раді сьогодні дуже високі, тому є випадки, коли, на жаль, навіть ті працівники, які дотепер працювали в управліннях та відділах, конкурс не пройшли».

Планується, що конкурси триватимуть до наступного тижня. Адже процес реорганізації виконавчих органів міської ради має бути повністю завершений до початку квітня. По тих посадах, які на початок наступного місяця залишаться вакантними, конкурс буде оголошено повторно.


Переглядів: 9306
Поширень: 0