З ініціативи Миколи Джиги для працівників облдержадміністрації організували семінар з підвищення культури комунікації. На думку керівника області, «спілкування – це велика наука і важливе вміння для службовців, адже завдання влади – якісно обслуговувати громадян». Тематичні зустрічі для підвищення професійних умінь держслужбовців стануть регулярними.

Співробітники апарату та структурних підрозділів облдержадміністрації стали учасниками спеціального навчального семінару. Професіональні лектори – викладачі педагогічного університету розповіли про особливості мовленнєвого етикету та практичні прийоми з психології спілкування.

Голова облдержадміністрації підкреслив: «Це потрібно і мені, і вам, і взагалі кожній людині, тому що спілкування – основа нашої роботи». Влада – це сфера обслуговування людей, зазначив він, і її представники мають бути підготовленими до взаємодії в різних ситуаціях .

Він також додав, що в сучасних пострадянських умовах піраміду «начальник-підлеглий» потрібно перевернути, адже в демократичному суспільстві найбільшою цінністю є людина як особистість і повага до її гідності.

На складній специфіці професійної діяльності службовців держустанов наголосили і запрошені лектори. Зокрема, доцент кафедри психології Віра Сорочинська зазначила, що за рівнем емоційної включеності держслужбовці – у першій десятці серед 40 тис. професій. Це пояснюється необхідністю постійно контактувати з різними категоріями людей.

І часто працівникам органів влади доводиться психологічно захищатися від агресивних відвідувачів, додала викладач. Тому держслужбовцям потрібно постійно розвивати свій емоційний інтелект.

Також під час семінару приділили увагу навичкам введення ділової телефонної розмови. Держслужбовцям порадили бути завжди доброзичливими та навіть по телефону посміхатися співрозмовнику.

Народний депутат Валерій Коновалюк, якого на зустріч запросив губернатор, відзначив важливість уваги до простої людини в процесі реформування держави. «Для усіх представників влади обов’язком є демонструвати гідну поведінку. Проте, формуючи таким чином відношення людей до влади, ми не повинні забувати, що головним носієм влади є народ. І без уваги до простої людини нам буде важко щось робити», - сказав він. А також запросив викладачів семінару прочитати лекцію зі службового етикету у Верховній Раді.


Переглядів: 3113
Поширень: 0