Виконком міської ради схвалив рішення «Про затвердження стандартів адміністративних послуг, що надаються виконавчими органами міської ради через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс». Цей проект містить 70 додатків-стандартів адміністративних послуг. У відповідності до цього документу у системі надання адмінпослуг будуть запроваджені єдині стандарти, також буде упорядковано алгоритми для доступності їх надання громадянам.

Як повідомив директор департаменту адміністративних послуг Сергій Кудлаєнко, відповідно до додатків, окремі адміністративні послуги об’єднані у єдині стандарти із урахуванням особливостей кожної окремої процедури (зокрема, переліку документів, необхідних для одержання такої послуги). «Кожен окремий стандарт адмінпослуги містить основні вимоги до порядку її надання та інформацію, необхідну одержувачу для її отримання, - зазначив Сергій Кудлаєнко. – Зокрема, найменування відповідного адміністративного органу, який надає послугу, та його основні реквізити; вичерпний перелік документів, необхідних для отримання тієї чи іншої послуги; порядок подання звернення та доданих документів». Крім того, прийняті стандарти містять вичерпний перелік підстав для відмови у позитивному вирішенні; опис результату, який має отримати одержувач послуги; термін розгляду звернення; інформацію щодо вартості або безоплатності послуги та інше.

Міський голова Володимир Гройсман зазначив, що з точки зору стандартизації надання адміністративних послуг для городян та підприємців, таке рішення є вкрай потрібним. «Усі необхідні документи, які виготовляються органами місцевого самоврядування і знаходяться у нашій базі даних, повинні надаватись городянам безпосередньо секретаріатом міської ради та виконавчими органами міської ради через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс», - говорить очільник міста. – І головне – ми не повинні вимушувати городян чи осіб, які займаються підприємницькою діяльністю, додатково приносити ті документи, які вже знаходяться у базі даних».


Переглядів: 7255
Поширень: 0