На адресу облдержадміністрації надійшов лист заступника начальника відокремленого підрозділу Козятинської дирекції залізничних перевезень Південно-західної залізниці В.Г.Микитенка. У ньому йдеться про те, що з початку 2012 року на Південно-Західній залізниці травмовано 80 сторонніх громадян, 55 – смертельно (більше минулого року на 1 особу). На станціях травмовано 47осіб, із них 32 – смертельно; перегонах – 33 особи, з них 23 – смертельно.

Основними причинами травмування громадян є порушення ними правил поведінки на залізничному транспорті, які затверджені Постановою КМУ від 10 листопада 1995 року НР 903 та Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України, затверджених наказом МТУ від 19.02.98р. НР 54.

Переважна більшість громадян, при знаходженні на залізничних коліях, травмується в результаті не усвідомлення можливих наслідків від дії небезпечних факторів.

Всім добре відомо, що залізничний транспорт є самим зручним, дешевим і досить безпечним. Проте мало хто задумується, яку небезпеку він в собі таїть і не прощає тим громадянам, які нехтують елементарними правилами поведінки, пересуваючись на ньому, або перебуваючи поблизу залізничних колій. Адже залізниця – це зона підвищеної небезпеки, до того ж двох видів: наїзду рухомого складу і ураження електричним струмом високої напруги.

Матеріали службових розслідувань, які проводяться при розслідуванні кожного з нещасних випадків, свідчать про те, що переважна їх більшість трапилась внаслідок халатного відношення потерпілих громадян до свого життя і здоров’я: хтось прогулювався по залізничній колії, наче тротуаром, комусь було ліньки скористатися пішохідним мостом, переходом, або дочекатися поки пройде потяг. А дехто взагалі рухався колією після зловживання спиртними напоями.

Статистика травмування громадян на залізниці, в тому числі по Козятинській дирекції залізничних перевезень, сумна.

В 2012 році на залізничних шляхах та інших об’єктах, які відносяться до Козятинської дирекції залізничних перевезень і розташовані в семи областях: Київській, Вінницькій, Житомирській, Хмельницькій, Рівненській, Черкаській та Тернопільській травмовано 9 осіб. Із них 8 – смертельно. Прикро, що поміж цих жертв є молоді люди: 1986 р.н.та 1992 р.н., які загинули 15.04.2012р. відповідно на станції Козятин-І та станції Кожанка.

З метою активізації профілактики невиробничого травматизму, підвищення рівня безпеки громадян, керівництво дирекції звертається, зокрема, до жителів міст і сіл Вінниччини, під гаслом « залізниця не вбивця, але ніякі заходи не зможуть зберегти будь-кого від власної безвідповідальності» та закликає:

  1. Дотримуйтесь правил особистої безпеки при переході через залізничні колії та знаходження поблизу них. Привчайте до цього своїх дітей. Пам’ятайте, що залізниця є зоною підвищеної небезпеки і неможливо огородити тисячі кілометрів магістралі, як огороджуються промислові об’єкти.
  2. Необхідно знати, що зупинити відразу потяг неможливо. Навіть при екстреному гальмуванні до повної зупинки потяг за інерцією проїде щонайменше 800 - 1600 метрів. Крім того, різке гальмування може призвести до аварії та травмування інших людей.
  3. При переході через залізничні колії користуйтесь перехідними мостами, або спеціально передбаченими для цього переходами. Не переходьте колії, коли наближається потяг, або локомотив, бо зекономлені хвилини можуть коштувати вашого життя.
  4. Не дозволяйте дітям ходити, або знаходитися на залізничних коліях і поблизу них без супроводу дорослих .
  5. Рухомий склад, який стоїть, обходьте на відстані не менше 5 метрів.
  6. Не перелазьте під вагонами.
  7. Будьте уважні на вокзалах, особливо при значному скупченні потягів. Щоб не розгубитися і не стати жертвою нещасного випадку, уважно слухайте оголошення по гучномовному зв’язку і дотримуйтесь вказівок оголошень.
  8. Не залишайте без нагляду дітей.
  9. При поїздці в потязі не висовуйтесь із вікон і не викидайте сторонні предмети, оскільки можете бути самі травмовані, або травмувати працюючих на коліях людей.
  10. Завчасно робіть посадку і своєчасно висадку із вагона – і тільки при повній зупинці поїзда.



Переглядів: 3521
Поширень: 0