За словами начальника інформаційно-аналітичного відділу департаменту правової політики та якості Володимира Хорошева фінансування соціальної реклами відбувається за рахунок держбюджету чи за рахунок програми міської ради.

- Тому така програма розробляється у Вінницькій міській раді. Депутати вирішують, який саме виконавчий орган буде нею займатись з 2012 року, - розповідає Володимир Хорошев. - Адже соціальна реклама може мати різну направленість: екологічну, медичну, власне соціальну. Депутати вирішать: скільки відсотків загальної площі біг-бордів на таку рекламу виділяти, якою саме вона має бути і хто відповідатиме за її якість.

Бо до цього часу у Вінниці траплятись випадки, коли не зовсім професійно зроблена реклама давала протилежну реакцію. І завдяки клопотанням небайдужих мешканців, громадським організаціям, мерія заборонила розміщення у місті під стінами шкіл сексиської реклами. В той час, коли по усій Україні реклама діяла.

Зараз ситуація виглядає так: один рекламний борд на кожні сто метрів вулиці. Такий результат підрахунку Вінницької обласної молодіжної громадської організації «Наше Поділля» рекламних пропозицій у місті. Сьогодні повз вінницькі дороги бачимо лише біг-борди двох структур ДАІ та МНС України у Вінницькій області. Що буде у 2012 році покаже час.


Переглядів: 4372
Поширень: 0