З 23 лютого у Вінниці запрацює нова схема організації руху громадського транспорту

16.01.12 17:36 25535

З середини лютого трамваї та тролейбуси будуть працювати по новому графіку – з 5:30 ранку до 24:00 ночі.

З 23 лютого у Вінниці запрацює нова схема організації руху громадського транспорту

З 23 лютого у Вінниці запрацює нова схема організації руху громадського транспорту. З цього часу трамваї та тролейбуси вже будуть рухатись по новому графіку, а час їхньої роботи починатиметься о 5:30 і закінчуватиметься о 24:00. Одночасно зміняться і маршрути, на яких працює транспорт в режимі маршрутного таксі. Основна відмінність нової схеми полягає у тому, що маршрутки не будуть дублювати напрямок руху громадського електротранспорту. Перші три місяці схема працюватиме в тестовому режимі і буде введена в дію після врахування пропозицій і зауважень вінничан. А до моменту введення нової схеми інформація буде широко розповсюджена через ЗМІ, Інтернет та інформаційні матеріали.

Про те, як йде підготовка до запровадження нової схеми організації роботи громадського транспорту, йшла мова на прес-конференції, яка відбулась у міській раді в понеділок, 16 січня. Міський голова Володимир Гройсман наголосив на тому, що це ще один проект, який реалізується міською владою для того, щоб перебудувати життєдіяльність міста на сучасний лад. «Однак будь-які зміни перший час викликають незручності і ми зробимо все для того, щоб вінничанам було легше звикнути до нової системи», - зазначив мер міста, відповідаючи на запитання журналістів.

Необхідність змін в організації роботи громадського транспорту назріла давно і, розуміючи це, міська рада спільно з ТТУ розпочала модернізацію парку громадського транспорту. За останні роки повністю замінено трамвайний парк міста цюріхськими вагонами (на сьогоднішній день їх уже 104, і ще 12 надійшли наприкінці минулого року), розпочато оновлення тролейбусного парку (ТТУ має 5 нових тролейбусів, також зроблено капітальний ремонт 5 тролейбусів), створено автобусний парк, який сьогодні налічує 20 автобусів, що вже наполовину закриває розрахункову потребу. Цей процес буде продовжуватись і далі.

Теперішня ситуація вже суттєво відрізняється від тієї, що була у 2004 році, коли укладалась переважна більшість угод з перевізниками, термін дії яких закінчується 22 лютого поточного року. Власне, цей термін і став «відправною точкою» для запровадження нової схеми організації пасажирських перевезень, тому що проблеми в транспортній сфері міста будуть тільки наростати, якщо не вносити змін і залишати ситуацію такою ж ще на декілька років.

Суть нового підходу полягає в тому, що маршрутні таксі відтепер будуть інтегровані в єдину систему організації пасажирських перевезень не як альтернатива автобусам, тролейбусам, трамваям, а як додатковий вид транспорту. Це знайде відображення і в тому, що маршрутні таксі відтепер позначатимуться номером з буквою «А» чи «Б». Ті маршрути, де сьогодні вони дублюють одне одного, будуть скорочені; відповідно, зменшиться й чисельність маршрутних таксі на дорогах міста.

Одночасно на маршрутах збільшиться кількість тролейбусів і трамваїв (їх сьогодні виходить на лінію лише 60%), зросте їх експлуатаційна швидкість і точність дотримання графіків – сьогодні тролейбуси та автобуси втрачають багато часу через ті затори, які створюють маршрутні таксі на зупинках. Вже з середини лютого трамваї та тролейбуси будуть працювати по новому графіку – з 5:30 ранку до 24:00 ночі.

Для того, щоб забезпечити єдину координацію роботи різних видів транспорту, ТТУ пропонує перевізникам укласти угоду про спільну діяльність. Відповідне оголошення було опубліковане в засобах масової інформації, і вже біля 200 перевізників подали заявки на укладення таких договорів. Термін подачі заявок закінчується цього тижня. ТТУ в свою чергу буде забезпечувати контроль стану транспортних засобів, медичне обстеження водіїв перед виходом на маршрут, контроль за дотриманням графіку та якості обслуговування, надаватиме інші послуги перевізникам. В результаті скорочення кількості маршрутних таксі на маршрутах також буде мінімізована присутність транспортних засобів, технічний стан яких сумнівний. В той же час, за рахунок дотримання норми 2,5 водія на маршрут, бажаючі водії будуть працевлаштовані на інших транспортних засобах.

В результаті цього нововведення міська рада сподівається також максимально зняти ті претензії, які сьогодні є у мешканців міста до якості роботи маршрутних таксі. Адже за неповних півтора року, з того моменту відколи скарги мешканців на роботу маршрутних таксі розпочала приймати служба «Цілодобова варта» (тел. 15-60), на її адресу надійшло більш ніж 900 скарг – тобто 2-3 скарги щоденно!

Директор ТТУ Володимир Бугайчук запевнив, що бачить в перевізниках партнерів, і підтвердженням цього є те, що вже зараз спільно з перевізниками обговорюються деталі схеми маршрутів, яка, як уже повідомлялась, була розроблена фахівцями Вінницької політехніки. Відповідні корективи будуть внесені до найближчого четверга, після чого схема буде затверджена на засіданні виконкому. З цього моменту планується розіслати її в засоби масової інформації, розмістити в Інтернеті, надрукувати масовим тиражем для того, щоб мешканці могли легше зорієнтуватись у нових маршрутах.

Слід зазначити, що нова схема до кінця травня діятиме в тестовому режимі. В цей період через службу «Цілодобова варта» (тел. 15-60) та Інтернет мешканці зможуть висловлювати свої зауваження та пропозиції, які будуть враховуватись при доопрацюванні схеми.

На прес-конференції були присутні представники перевізників, які відзначили, що серед більшості їх колег є розуміння того, що зміни на часі, і є готовність співпрацювати з ТТУ. Однак така позиція не у всіх. Найбільший супротив запровадження нового підходу викликає у посередників, які свого часу закріпились на цьому ринку. Вони, часто не маючи власних транспортних засобів, вигравали право обслуговування маршрутів і продавали його іншим перевізникам, збираючи за це щомісячно плату в декілька тисяч гривень з кожної машини.

Міський голова Володимир Гройсман зазначив, що подібна ситуація була свого часу при ліквідації стихійної торгівлі – посередники, які працювали на цьому ринку, різними способами намагались зірвати вирішення проблеми: «Однак ми не відступили тоді – не відступимо і цього разу. Ми дослуховувались і дослуховуватимемось до думки простих людей, ми максимально врахуємо інтереси тих, хто реально працює на цьому ринку, але з цими посередниками ми не підемо ні на які переговори і компроміси».

Міський голова також підкреслив, що запровадження нової схеми – це необхідний крок на шляху створення у місті сучасної якісної системи організації пасажирських перевезень громадським транспортом. Буде продовжена робота над модернізацією парку транспортних засобів, приведення до ладу зупинок, посилиться контроль за якістю послуг. Створення єдиної мережі перевезень також дає можливість розпочати роботу по запровадженню різних варіантів єдиного електронного квитка на всі види транспорту, а також он-лайн-інформування про графік руху транспорту через електронні табло на зупинках – так, як це працює в європейських містах. «Процес перебудови системи роботи громадського транспорту – непростий процес, але якщо ми не рухатимемось в цьому напрямку, то вже через пару років місто чекає транспортний колапс, який вже сьогодні спостерігається у великих містах України», - відзначив Володимир Гройсман.

Для довідки

За 11 місяців минулого року до відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» надійшла 31 скарга на роботу транспортних засобів ТТУ та 778 – на маршрутні таксі. Також минулого року у місті сталось 4 дорожньо-транспортні пригоди за участю транспортних засобів ТТУ і 21 ДТП з маршрутними таксі. У 2011 році складено 6 протоколів про порушення правил дорожнього руху водіями ТТУ і 957 протоколів на водіїв маршрутних таксі. 

Прикрiпленi файли

doctransport_19-01-2012.doc [131KB, (doc)]

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю Вінницької міської ради
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)