Нагородження відбулося 10 жовтня під час святкування 85-річчя санітарно-епідеміологічної служби України у м. Вінниця.

Продукцію компанії Nemiroff було визнано безпечною для здоров`я, а підприємство – безпечним для навколишнього середовища.

Всеукраїнський конкурс «Inservio Sanitati » - «Служіння заради здоров`я» - заснований та проводиться Всеукраїнською спілкою громадських організацій «Українська санітарно-епідеміологічна спілка» за підтримки державної санітарно-епідеміологічної служби України. Метою конкурсу є визначення найкращих та найбезпечніших підприємств області, поширення та популяризація передового досвіду серед працівників галузі, покращення якості надання профілактичної медичної допомоги населенню.

Основними критеріями високої оцінки незалежних експертів, що принесла компанії Nemiroff перемогу, були наявність міжнародних сертифікатів якості, в тому числі ISO 9001, екологічність виробництва, інноваційність у захисті продукції.

Таким чином ДП «УГК Nemiroff» стала однією з трьох регіональних компаній-переможців, що візьмуть участь у другому всеукраїнському етапі конкурсу.

«На сьогоднішній день компанія Nemiroff» отримала більш ніж 40 нагород в різних категоріях і номінаціях; наша продукція успішно реалізується в 55 країнах світу, - зазначила генеральний директор УГК Nemiroff А.С. Глусь, - але найцінніша нагорода для нашого колективу – це визнання та любов споживачів».

Довідка:

TM Nemіroff - лідер легального горілчаного ринку України, а також перший український алкогольний бренд, що має офіційний статус «міжнародний»*. Продукція TM Nemіroff постачається в 55 країн світу.

Виробник продукції TM Nemіroff - Українська горілчана компанія Nemіroff входить до складу „Nemіroff Холдінг” (разом з Управляючою компанією Nemiroff, ДП «Алко Інвест», ДП «Немирофф-мєдіа», Представництвом Nemіroff у Росії і Представництвом Nemіroff у Польщі).

Асортимент напоїв складається з 25 позицій. Флагманськими брендами компанії є горілки Nemiroff «Оригінальна», «Українська медова з перцем», «Українська березова особлива», «Житня з медом», Nemiroff Premium і Nemiroff LEX.

В Росії, згідно з результатами досліджень вподобань споживачів, проведеного TNS Gallup Media в 2006 р., напої ТМ Nemіroff визнані такими, які вживає більшість росіян. В рейтингу найбільш захищених алкогольних брендів у РФ, який був складений дослідницьким холдингом RОМІR Monitoring у 2006 р., напої ТМ Nemiroff займають лідируючі місця в усіх представлених цінових категоріях.

Обсяг продажу компанії Nemiroff у 2004 році склав – 202 млн, у 2005 році – 397 млн, у 2006 році – 408 млн доларів США.


Переглядів: 3332
Поширень: 0