Людина, котра звернулась до управління Пенсійного фонду, зможе з\'ясувати свої питання в одному місці, без ходіння по кабінетах, і в будь-який зручний для неї час упродовж робочого дня. Такий порядок обслуговування передбачено проектом положення про організацію прийому громадян за принципом «єдиного вікна», розробленим у Пенсійному фонді України на виконання доручення Кабінету Міністрів від 3 лютого 2012 року.

Здійснення прийому без встановлення спеціальних днів і годин, без поділу за зональним чи дільничним принципом у межах одного управління – це не єдині новації, зазначені у проекті. Крім того, розмежовуватимуться функції прийому громадян та обробки поданих ними документів, що поліпшить якість опрацювання матеріалів.

Унормовано також порядок виїзду працівників Пенсійного фонду для прийому за місцем проживання. Це сприятиме наближенню послуги до її одержувача.

Громадська рада при Пенсійному фонді України на своєму засіданні схвалила даний проект положення. Колективну думку буде враховано під час прийняття проекту постанови правління Пенсійного фонду України «Деякі питання удосконалення прийому та обслуговування осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду України».

На рівні обласного управління Пенсійного фонду більше двох років діє нова організаційно-технологічна система з обслуговування громадян. Зала, спеціально обладнана за новими сучасними стандартами, забезпечує відвідувачам вільний доступ до отримання своєчасної та об’єктивної інформації. У Вінницькій області такі проекти реалізовані у двох районах – Могилів-Подільському та Тульчинському. На сьогодні подібний досвід поширюється і в інших територіальних управліннях області.

 

 


Переглядів: 4272
Поширень: 0