У Вінниці 3-річний хлопчик отруївся аспірином

01.10.12 12:26 2097

Про це повідомляє прес-служба МНС у Вінницькій області.

У Вінниці 3-річний хлопчик отруївся аспірином

28 вересня о 20:30 на пункт зв’язку державної пожежно-рятувальної частини №1 обласного центру надійшло повідомлення про те, що до приймального відділення дитячої обласної лікарні поступив 3-річний хлопчик з діагнозом «медикаментозне отруєння».

Як стало відомо, дитина, залишившись без нагляду батьків, знайшла аптечку та вжила медикаменти «Аспірин» та «Діазолін».

Постраждалого доставили до реанімаційного відділення лікарні у критичному стані. Після проведення реанімаційних заходів стан дитини покращився.

На даний час здоров’ю потерпілого загрози немає, хлопчик переведений до загальної палати.

"Моя Вінниця"За iнформацiєю:Прес-служба ТУ МНС у Вінницькій області
Система Orphus

Останні новини

Реклама

Загрузка...
Загрузка...
Афіша кінотеатра Мультіплекс (Караван)