"Соцопитування - один із "помічників" для того, щоб вивчити недоліки роботи будь-якої державної установи і напрацювати шляхи її вдосконалення. З цією метою ми і провели анкетування відвідувачів суду. Результати для нас позитивні - 4,5 бали з 5-ти можливих. Це для нас знаково: і для мене, як для керівника суду, так і для працівників", - відзначив голова Вінницького апеляційного адміністративного суду Віталій Кузьмишин.

Він запевнив, що результати опитування презентувалися б громадськості незалежно від того, чи були б вони позитивні чи негативні для суду. "Презентували б ці опитування в будь-якому випадку - успішні чи не успішні. Адже судові послуги мають надаватись якісно - це рівень довіри до суду", - стверджує В. Кузьмишин.

Зокрема, 92% опитаних оцінили якість роботи суду на відмінно або добре, а 95,5% респондентів переконані, що судді та працівники апарату виявляють професіоналізм та знання своєї справи. Водночас, серед недоліків у роботі суду респонденти відзначили відсутність умов доступу до суду для людей із обмеженими фізичними можливостями та замалу кількість паркомісць біля приміщення суду.

Довідка:

Протягом червня-липня 2012 року відвідувачі суду за спеціально розробленою анкетою мали змогу оцінити його діяльність за такими параметрами: фізична доступність суду, зручність та комфортність перебування у суді, доступність, повнота та ясність судової інформації, якість роботи працівників апарату суду, дотримання термінів судового розгляду, якість роботи суддів, якість написання та обгрунтування судового рішення. Опитування проводилось громадською організацією "Подільська правозахисна фундація" в рамках Проекту USAID "Справедливе правосуддя" в рамках пілотної програми "Вивчення думки громадян щодо якості судових послуг як шлях до вдосконалення діяльності судів".



Переглядів: 2956
Поширень: 0