Ще напередодні Дня Конституції Мінюст нагадав, що з 1 липня функції реєстрації юросіб та фізосіб-підприємців перейдуть від місцевої влади до Укрдержреєстру, що усуне подвійне підпорядкування держреєстраторів і приведе облік до єдиних стандартів, передає «Кореспондент».

За словами міністра юстиції Олександра Лавриновича, ці нововведення дозволять прибрати управлінську диспропорцію: всі держреєстратори перебуватимуть в єдиній централізованій системі з контролем якості їхньої роботи http://ua.korrespondent.net/business/companies/1574628-z-1-lipnya-reestruvati-ukrayinskij-biznes-bude-inshe-vidomstvo .

Наскільки підготовленими до роботи виявились реєстраційні служби на місцях, судіть самі – у Вінниці державні реєстратори 1 липня не змогли розпочати прийом відвідувачів через відсутність печаток. Про це повідомив департамент у справах ЗМІ та зв’язків з громадськістю міської ради http://www.vmr.gov.ua/Lists/CityNews/ShowNews.aspx?ID=595

При цьому всі організаційні моменти були виконані – штат працівників у складі відповідного відділу реєстраційної служби міського управління юстиції був затверджений, працівники призначені. Сьогодні вони у повному складі вийшли на роботу. Але…програмне забезпечення працює неналежно, а головне – реєстратори не отримали печатки. Достовірної інформації про те, коли вони зможуть приймати підприємців, немає. Тому усім представникам бізнесу радять звертатись з цього приводу до Реєстраційної служби міського управління юстиції за тел. 66-11-74.

«Моя Вінниця» неодноразово інформувала про проблеми, з якими зустрічаються вінничани, які приходять реєструвати нерухомість у державних реєстраторів речових прав, котрі, як і новий відділ по реєстрації підприємців, підпорядковуються міському управлінню юстиції. До прикладу, раніше ми повідомляли про те, що вінничани незадоволені роботою державної реєстраційної служби, адже документи чекають 1-2 місяц. Також, що державна реєстраційна служба за словами керівництва мерії - це сьогодні його найбільший клопіт.

Сьогодні ми поцікавились, чи змінилась ця ситуація після візиту голови Укрдержреєстру Дмитра Ворони до Вінниці, коли було прийнято рішення збільшити кількість реєстраторів речових прав на три працівника. Поки що ситуація залишається незмінною – додаткових реєстраторів ще немає. В середньому у черзі кожного дня реєструється біля 100 людей, з яких 30-40 чоловік так і не потрапляють на прийом. Наприклад, 25 червня в електронній черзі зареєструвалось 76 відвідувачів, а прийняли лише 45, 26-го – взагалі 155 людей, з яких потрапили на прийом лише 41 відвідувач.

Хотілося б сподіватись, аби після нововведень в законодавстві реєстрація бізнесу у Вінниці не стала для підприємців такою ж проблемою, як оформлення прав на майно для вінничан.



Переглядів: 5257
Поширень: 0